PT i Århus området?


Kousgaard
 Share

Recommended Posts

Hey MOL'er

Jeg har lovet en god ven af familien, at hjælpe med at finde en kvalificeret PT med mulighed for, at lave hjemme besøg eller hvor kunden ikke behøves, at være medlem i det anvendte center og er udmærket klar over, at prisen bliver dyrere den vej igennem.

Nærmere betegnet bor han i Hammel, som ligger nær Århus, Randers og Silkeborg. Ca. 25-30km til hver af byerne.

Så hvis folk kender eller kan anbefale en PT i området med den mulighed og gerne med deres mail eller tlf nummer os. Så vil jeg blive super glad. :bigsmile:

På forhånd tak!

Link to comment
Share on other sites

Hey MOL'er

Jeg har lovet en god ven af familien, at hjælpe med at finde en kvalificeret PT med mulighed for, at lave hjemme besøg eller hvor kunden ikke behøves, at være medlem i det anvendte center og er udmærket klar over, at prisen bliver dyrere den vej igennem.

Nærmere betegnet bor han i Hammel, som ligger nær Århus, Randers og Silkeborg. Ca. 25-30km til hver af byerne.

Så hvis folk kender eller kan anbefale en PT i området med den mulighed og gerne med deres mail eller tlf nummer os. Så vil jeg blive super glad. :bigsmile:

På forhånd tak!

*Bump* bumme lum.. :tongue:

Der må da være nogle herinde i området der gerne vil tjene lidt penge eller kender en der vil :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ligger hjemmet på lars tynd....'s mark, sådan at det vil være nødvendigt at have bil for at komme ud til vedkommende? Kan du eventuelt kort beskrive hvad det er for en type af træning som vedkommende umiddelbart regner med at ville i gang med? Altså hvad er formålet med at få en PT tilknyttet og hvilke mål vedkommende har med træningen. Bare så man havde en ide om hvilke type af kunde der er tale om. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det tænker jeg også - der er jo en del forskel på fitness/styrke- konkurrencer, fedme eller genoptræning?? Hvad skal vedkommende bruge træningen til og over hvor lang en periode??

Der går busser til og fra Hammel mellem Århus, Silkeborg, Viborg, Randers mm. Så det er ikke fordi det er så langt ude på landet.

Det er primært vægttab. Han er meget presset grundet arbejde og tror tiden er knap og deraf også motivationen. Er selv uddannet instruktør og har prøvet at motivere gennem trænings råd, lidt kostvejledning mv. Men har slet ikke tiden eller den geografiske fordel til at gøre mere ud af det og hans motivationen er manglende grundet dovenskab og det faktum at han er ret utrænet generelt hvad sport angår fornemmer jeg.

Så det handler mest mere om, at få en der kan sparke til ham på en regelmæssig basis og hjælpe ham igang med den rette motivation. Det er hans eget ønske, at få en PT og han har indvilliget i så at give den en skalle. Så har derfor gået med til at researche lidt for ham. :)

Men kort sagt.

Lettere overvægtig

Utrænet

Dårlig kondi.

Så den burde være lige efter bogen. :bigsmile:

Edited by Kousgaard
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share