For meget protein og fibre?


Snow
 Share

Recommended Posts

hej, jeg håber lidt at der er nogen som kan hjælpe mig med mit spørgsmål..?

jeg har de sidste uger ført maddagbog, da jeg ønsker at tabe mig.. og i dag har jeg så prøvet at regne lidt på hvor mange kcal, proteiner m.m. jeg egentlig spiser..

men som det kan ses på tallene i min vedhæftede fil, får jeg tydeligvis for meget protein... men jeg vil nødig undvære noget af det (så sku det da kun være shaken, men den er egentlig med for måltidserstatning).. hvis jeg fortsætter med at spise som jeg gør, bliver proteinerne så til ekstra kalorier?? eller er de ik målt med i det samlede kalorieindtag??

jeg spiser rigtig meget til aften, men nok nærmere 400 gr grønt tilsammen og ikke 100 gr af hver.. jeg har idag købt hvedeklid, da jeg i flere uger har holdt mig fra brød, ris og pasta.. og var bange for ikk at spise nok fibre, så derfor er den også på listen.

men kan jeg regne med at det samlede kalorieindtag holder sig som jeg har regnet ud? skal jeg skære ned på noget? Jeg veksler mellem havregryn og æg/rejer efter træning..

:)

gda1.bmp

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share