Åndedræts øvelser


Peter Johnsen
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg tænkte på om der var nogle der havde nogle åndedræts øvelser liggene som de ville dele med mig. Jeg har lavet åndedrætsøvelser før og jeg syntes at de virkede de rigtig godt, jeg følte virkelig at de gjorde en mærkbar forskel når jeg virkelig skulle yde noget. Men da jeg ikke syntes at de hjalp mig som sådan mere smed jeg dem væk, og smed dem i glemmeren, og har ingen ide om hvor jeg fandt/fik dem henne. Men nu hvor jeg har haft eksamner har jeg bare fladetet ud og kun holdt min spining træning ved lige, og når jeg dryker motion, selv spining er det som om jeg ikke kan trække vejret dybt nok, og jeg bliver svimmel og får ond i halsen. Dette har jeg oplevet før da jeg var lille, men der hjalp nogle forholdsvise simple åndedræts øvelser. Jeg har kigget lidt rundt på internettet men kan ikke finde nogle øvelser som sådan, jeg kigger nok bare de forkerte steder. Så tænkte om der er var en her inde der enten ved hvor man kan finde nogle øvelser eller selv har dem?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share