Svømning eller løbning?


Don_E
 Share

Recommended Posts

Du skal have militær erfaring før du har nogen chance i specialkorps. Bliv konstabel eller SG og vær i forsvaret et på år før du begynder at tænke mere over det med at ville være swat eller navy seal.

Det er nu ikke helt rigtigt. Man behøver ikke have militær erfaring i frømandskorpset. Og der er folk uden erfaring der kommer igennem der. Derudover mener jeg at man skal være amerikansk statsborger hvis man skal være navy seal eller swat. Jeg tror det vil gå hurtigere at søge de danske styrker.

Der er mange logs og tråde herinde om det, f.eks. augustinus har en log med henvisnigner til andre tråde

jeg sad forleden og så blood diamond, og der kunne jeg ikke lade være med at bemærke at leonardo di caprio ikke er helt så splejset som i hans yngre år som i titanic osv, det lignede han var vokset mere naturligt. Men så kom jeg i tanker om andre eksempler jeg kender på nogen der er vokset jo ældre de er blevet. Mit spørgsmål er så, om ens muskler vokser hele livet, for som jeg forstod det fra biologi-timerne i skolen, stoppede ens muskler med at vokse som ca 19-årige?

Du har forstået din biologi lærer forkert. Hvis du træner dine muskler (og spiser ordentligt) så vokser de. Du kan også se større ud hvis du spiser en masse flødekager og drikker nogle øl, men det kan være uhensigtsmæssigt i forhold til optimal træning. Det kan også gå den anden vej, se the Machinist med Christian Bale.

Link to comment
Share on other sites

Du skal have militær erfaring før du har nogen chance i specialkorps. Bliv konstabel eller SG og vær i forsvaret et på år før du begynder at tænke mere over det med at ville være swat eller navy seal.

En af mine kammerater er blevet frømand uden nogen militær baggrund, men han har også en viljestyrke som en elefant. Han er i starten af 20'erne, så det kan lade sig gøre.

Link to comment
Share on other sites

Mon ikke Kristoffer bare synes, der er for mange wannabe warriors, hvis eneste erfaring med livet i forsvaret er hollywoodfilm og diverse dokumentarer om elitestyrker?

Jeg kan kun være enig med ham i, at man bør stifte bekendskab med det alm. forsvar først, som minimum gennem værnepligten, inden man gør sig videre tanker i den retning.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share