Fedladen dovenlars på motionstrip!


Madmoiselle
 Share

Recommended Posts

; At dyrke frivillig motion. Altså dvs. at frivilligt tage løbesko på og tage i skoven for at udøve en fysisk aktivitet! Altså dvs. ikke løbe efter bussen fordi man liiiiige skulle sove de extra 5 min, eller cykle på arbejde fordi man ikke har penge til bussen. Nej simpelthen ganske frivilligt, sveddryppede og stinkende, tvinge sig selv ud på herrens mark i håb om bedre livskvalitet.

Så det var det jeg gjorde igår, tog løbesko på og gik til skoven (man skal jo varme op) hvor efter jeg satte i stille trav og lod solen gå ned bag mig.

Og ved i hvad? Jeg kunne lide det!! den stille rytmik, kampen om at holde vejrtrækningen gående og glæden ved at sætte sig nye mål (skal lige løbe til næste hjørne) og nå det mål og endnu et og endnu et!! Folkens, jeg har jo en lille smule kondi! Fuck jeg er stolt :D

Jeg ved ikke hvor længe eller hvor langt jeg rent faktisk løb (tror jeg løb i godt 10 min) men jeg blev ved til jeg fik en forstrækning i låret hehe.

Idag holdt jeg en velfortjent pause, men imorgen er jeg klar igen.

YES sir!

Edited by Madmoiselle
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share