THE RETURN OF DR. PJATTØJ.


Dr. pattøj
 Share

Recommended Posts

Mandagstræning:

TRÆK: Op til 2 x 60 kg. 1 x 65/70 kg. Jeg missede en del på 70 kg. efterfølgende, der røg forover. Bortset fra dét, så var de faktisk lette nok!

TRÆKHIV: 4 x 3 x 80 kg.

FRONT DEN AW: Op til 2 x 3 x 70 kg. 5 x 70 kg. Gad ikke mere. Det er ren pinsel med skvat for mig.

PULL-UPS M/BREDT GREB: 1 x 3/6/7/6 x Dr. Nattøj.

CLOSE-GRIP PATPUMPE: 3 x 8 x 60 kg.

Tirsdagstræning:

FRIVEND FRA BUK, STANG FRA KNÆ: Op til 1 x 3 x 70/80 kg. 2 x 85 kg.

STØDHIV: 4 x 3 x 100 kg.

SKVAT: Op til 1 x 3 x 100 kg. Ned på 2 x 6 x 80 kg.

SEATED CABLEROWS M/SMALT GREB: Op til 1 x 8 x 80/85 kg.

STEM: 8 x 50/52/52 kg. PR!

GUNSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS: Op til pump x pump :laugh:

Smutter på ferie i Gylleland resten af ugen. MøZ-møZ :4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

FØRSTE TRÆNING I EN UGE EFTER EN FERIE I GYLLELAND! MIT KCAL.INDTAG UNDER FERIEN HAVDE VIST VÆRET RIGELIGT HØJT, OG DET KUNNE DA MÆRKES PÅ TRÆNINGEN:

FRONTSKVAT(D´oh!): Op til 1 x 3 x 70/75/80 kg. 6 x 70 kg.

RÅTRÆK: Op til 4-5 x 2-3 x 50 kg. Et let omgang.

TRÆKHIV: 4 X 3 X 80 KG.

PULL-UPS M/BREDT GREB: 1 x 3/8/7 x mig.

STEM(eller milipres med afstand mellem fødderne): 3 x 6 x 50 kg. Tror aldrig jeg har været stærkere i denne øvelse, end jeg er p.t. De var forholdsvis ubesværede, og derfor er der plads til planmæssig prog.

Edited by Dr. pattøj
Link to comment
Share on other sites

Ser godt ud med millipres.....patkanonen burde da kunne klemme en del med den delt/tris styrke.

Var forresten til Life of Agony koncert i går....hehehe...

HOOOOOOIH HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIH HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI...

--

Båller

Link to comment
Share on other sites

Ser godt ud med millipres.....patkanonen burde da kunne klemme en del med den delt/tris styrke.

Var forresten til Life of Agony koncert i går....hehehe...

HOOOOOOIH HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIH HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI...

--

Båller

Jo tak! Patkanonen er heller ikke helt ringe for tiden(eller jo, sammenlignet med andre, haha), men det er selvf. kun closegrip, vi snakker. Jeg husker tydeligt mit failure på 77½ kg. i alm. patskubberi sammen med Doom oppe ved Slawderen :bigsmile:

Haha... Wife of Faggotny.. HOOOOOOOI HOOOOOOOOI HOOOOOOOOOOOOI( Gad vide om Michael Poulsen er inspireret :tongue: )

Popfjaaaaaams!

Link to comment
Share on other sites

Yes, Yes.... Det er far!

DAGENS TRÆNING I DANMARKS RØVHUL:

SKVAT(MORNING): Op til 1 x 3 x 100 kg. 1 x 3 x 110 kg. 1 x 6 x 100 kg.

FRIVEND: Op til 2 x 3 x 80 kg. 1 x 3 x 85 kg. Slet ikke dårligt!

STØDHIV: 4 x 3 x 100 kg.

BENT-ÅGE ROWS M/PAUSE PÅ GULVET(altså vægtstangen, hehe): Op til 3 x 6 x 80 kg.

STEM/MILI.PRES: Op til 1 x 6 x 50 kg. 3 x 6 x 53 kg. Det må være volume PR.

Fjams, kødstang og meloner - Jeg gider ikke høre mere om tyfoner :blink::laugh:

Link to comment
Share on other sites

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRGHHHH!!!!!!!!!!!!!!

I daw lægger vi ud med faaaaarced med mit Harald Fyborg sæt og kører litervis af grafrakka indenbords som post training meal!!! Derefter går turen til The Cock, hvor vi godt afbrændte på guldbajere og shots kaster flasker efter Doom (og Martin Rosendahl).

Link to comment
Share on other sites

God weekend i Bronx(Kbh.) med den tidligere MOL´aarggh, Mr. Ripper :cool:

Tirsdagens træning var uden energi, og ikke værd at nedkradse.

TORSDAGSTRÆNING:

SKVAT(MORNING): 6 x 3 x 90 kg.

FRIVEND: Op til 2 x 3 x 90 kg. PR! + Nogle singler på 90 kg. Har aldrig lavet 3´ere på 90 kg, så det var fe´! Under opvarmningen på 60 kg., fornemmede jeg allerede vægten flyve op :crazy_pilot:

STØDHIV: 3 x 4 x 100 kg.

BENT-ÅGE ROWS M/STANGEN PAUSENDE PÅ GULVET MELLEM HVER REP.: Op til 6 x 80 kg. 2 x 6 x 85 kg.

MILI.PRES MED AFSTAND MELLEM FØDDERNE: Op til 1 x 6 x 50/52/54 kg. Stadig med lidt oversku´, så det tegner godt.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor fuck logger du ikke ud, mand?

Nå, men som Dr. pattøj kunne jeg lige rette dit første indlæg, som lignede efterladenskaber fra en computermongol. :tongue:

God weekend i Bronx(Kbh.) med den tidligere MOL´aarggh, Mr. Ripper :cool:

Tidligere? Bare vent, Pest DK kommer med 100 kg til mig i dag! :bubblebath:

Skal du ikke til at køre højere reps i squats? Du får jo aldrig noe MAAAAAAAA' på de hjul!

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor fuck logger du ikke ud, mand?

Nå, men som Dr. pattøj kunne jeg lige rette dit første indlæg, som lignede efterladenskaber fra en computermongol. :tongue:

Tidligere? Bare vent, Pest DK kommer med 100 kg til mig i dag! :bubblebath:

Skal du ikke til at køre højere reps i squats? Du får jo aldrig noe MAAAAAAAA' på de hjul!

Årgh hvad, mand.... Tag lige en chiller, mand! Jeg tænkte jo, at du alligevel først røg på MOL næste gang, jeg besøgte dig :bigsmile: Tak, Far CUMputernørd :clown2:

M.h.t. skvat, så sker det en gang i mellem, at jeg kører et backoff-set med lidt flere reps, og ellers kan man sige, at hvis generne var til det, så VAR de blevet store og stærke nu! De bliver trænet hver gang i form af vl + skvatten to gange om ugen, men desværre har styrken altid haltet gevaldigt. Propertionelt set, er lårene "store nok" i forhold til mine arme, men kalvene har ikke vokset, siden jeg blev skidt ud i verden :hehe:

Held og lykke med FYBORG-vægtene :4disguise:

Link to comment
Share on other sites

Fredagens træning var mere tvang end lyst, men jeg kom da igennem nogle øvelse på trods af et lavt energiniveau:

PARTIAL KØDLØFT FRA "NEDRE KNÆ": Op til 2 x 180 kg. 3 x 180 kg. 4 x 180 kg. 3 x 180 kg. Det var evigheder siden jeg havde kørt noget lign., men det er meget godt med lidt variation. TRAPZILLAAAAAAAARGH! :biggrin:

TRÆK: Op til nogle løft på 60 kg. Kørte elendigt.

LIDT GUNS.

CLOSEGRIP PAT: Op til 5 x 80 kg. Overraskende!

Jeg skød et par videoer: Én af et sæt part. sødløft på tre reps, hvor sidste rep. ikke når at komme med, og én af en single på 60 kg. i træk:

Dødløft:

Træk:

:shades:

Link to comment
Share on other sites

Pattræning er aflyst på ubestemt tid...morgenmaden bestod af en stor shake med prot og skummetmælk. Nu ligger jeg her i min seng, dødssyg...dødssyg af WHEY! :cry3:

Jeg sagde det jo til dig! Højt og tydeligt: Pas på med det WHEEEEEEEEEEY! Du kan ende som Krea, der er syg hver anden uge p.g.a. det. Og desuden skummer det over i kummen, når du pisser :4disguise:

Mandagens træning stod på front den aw, frivend, stødhiv, pull-ups, closegrip pat og stem.

ONSDAGENS TRÆNING:

TRÆK: Op til en single på 70 kg.

TRÆKHIV: 4 x 3 x 80 kg.

SKVAT(MORNING): Op til 2-3 x 4 x 100 kg.

BENT-ÅGE ROWS MED PAUSE: Op til 1 x 6 x 85/90/95 kg.

Til sidst blev det liggende gun-prygl med kabel... Haha.. Hvor er den ualmindelig disko! Kunne ikke andet end grine. Nå ja... Lidt disko hestesko og dips blev det også til.

Edited by Dr. pattøj
Link to comment
Share on other sites

FREDAGSTRÆNING DER STARTEDE SLØVT UNDER OPVARMNINGEN, MEN ENDTE I ET BRAG:

FRIVEND: Op til 3 x 80 kg. 2 x 85/90/95 kg. PR! Fe´! Pæne var de ikke, men "who cares", når Fætter PR spiller kødfløjte med mig :tonguew:

STØDHIV: 4 x 100/100/105 kg.

DØDLØFT: Op til 2 x 160/165/170/170 kg. De var lidt tunge idag, men det er vist også et par uger eller tre siden, jeg har kørt den.

PULL-UPS: 6/8/7 x Dr. Pectøj.

STEM: Op til 6 x 50/53/55/55 kg. Volume PR! En smule oversku´ endnu. Håber på et par 5´ere på 60 kg. til Pul. 1 x 60/65/65 kg.

CLOSEGRIP PAT: Op til 1 x 5 x 70/80 kg. 2 x 90 kg. 1 x 11 x 70 kg. Pump på drengen :clap:

Link to comment
Share on other sites

Jeg må erklære mig enig med Doom: Det er fandme snart på tide, at du får en ordentlig omgang sol. Tager ud på stranden og bliver ristet godt igennem eller lægger dig til at stege i en cancergrill. Du er fandme blegere end den pizzadej, som Abdullah lige har slået op på den lokale.

Link to comment
Share on other sites

Jeg må erklære mig enig med Doom: Det er fandme snart på tide, at du får en ordentlig omgang sol. Tager ud på stranden og bliver ristet godt igennem eller lægger dig til at stege i en cancergrill. Du er fandme blegere end den pizzadej, som Abdullah lige har slået op på den lokale.

Jeg er ked af det.... Ked af, at Moder Natur ikke ville tildele mig mere PIKment :cry3: Til gengæld, har Hun givet mig en masse kropsbehåring som kompensation, hvilket jeg er uendelig gla´ for. Tak. Mor! :alright:

Link to comment
Share on other sites

ONDSDAGSTRÆNING:

SKVAT(MORNING): Op til 3 x 90/100 kg. 2 x 2 x 110 kg. 6 x 100 kg. 3 x 100 kg. Var FUULD...Stændig smadret efter den omgang, af en eller anden årsag.

FRIVEND: Op til 4 x 3 x 80 kg.

STØDHIV: 3 x 4 x 100 kg.

PULL-UPS: 9(næsten 10)/8/6 x moi. De NÆSTEN 10 er vel en slags PR, hvis jeg går stille med dørene, hehe.

LIDT DISKO TRICEPS-VÆRK.

Link to comment
Share on other sites

FREDAGSTRÆNING (MED DM-MESTEREN I VÆGTLØFTNING I - 56 KG. KLASSEN):

Det var uhyggeligt svært at tage sig sammen under opvarmningen, og hele min krop føltes stiv og uoplagt. Men sjovt nok - som det sker ind i mellem - blev det et brag af et træningspas :cooldance:

TRÆK: Op til 2 x 60 kg. 1 x 65/70/72/75 kg. Tang. af PR! ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! Sjældent har samtlige træk siddet så godt, og lige i skabet. Ingen misses! Fe´ :4jumpy:

TRÆKHIV: 2 x 4 x 80 kg. 4 x 85 kg.

DØDLØFT: Op til 2 x 160/170 kg. 4 x 170 kg. Jaja, slet ikke dårligt! Der er stadig et godt stykke op til "stortidsformen", men vi nærmer os med langsomme skridt :4george:

BENT-ÅGE ROWS M/PAUSE: Op til 4 x 5 x 90 kg.

STEM: Op til 6 x 50/55/56/56 kg. PR!

CLOSE-GRIP PATKANON: Op til 7 x 80 kg. 4 x 85 kg. 3 x 90 kg. Sidste var en foooooooorced. Også her er jeg tæt på tidligere top nu.

God weekend til folk, der har fri :annoyed:

Link to comment
Share on other sites

MANDAGSTRÆNING:

FRONTSKVAT: Op til 4/5/6/3 x 70 kg.

FRIVEND: Op til 3 x 80/85 kg. 3 x 2 x 90 kg.

STØDHIV: 3 x 4 x 100 kg.

PULLDOWN MED TRIANGLEN: Op til 7 x 65/75/75 kg.

BICEPSPRYGL MED HÅNDVÆGTE.

STEM: Op til 3 x 5 x 60 kg. PR! 4 x 60 kg. Det er (for mig) faktisk en imponerende præstation... Har netop noteret mig, at et par 5´ere på 60 kg. var målet til Jul, og det er hermed nået... Følte ellers at 50 kg. var tunge, men for satan da :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Onsdagstræning var energiforladt, så jeg gider ikke notere de lette vægte. Der blev kørt skvat, træk, trækhiv, triceps pressdown og dumbbell-rows. Fortæl mig lige, hvorfor nogle dumbbell-producenter laver bredere håndtag fra f.eks. 40 kg. og op :raisebrow: Det giver da ingen mening! "Folk, der har styrke til at bruge de større vægte, har klart større hænder" :wacko: Er det tanken?

FREDAGSTRÆNING:

FRIVEND: Op til 3 x 4 x 85 kg. Det er lige før jeg tror, det er en slags PR.

STØDHIV: 3 x 4 x 100 kg. AV, FOR SATAN! Efter første sæt rev jeg en stor "blomme" af hård hud af, som jo dannes, når man træner med stænger. Det svier! :cry3:

DØDLØFT FRA "UNDERKNÆET": Op til 2 x 170/180/190/200 kg. 1 x 200 kg. 1 x 170 kg. fra gulvet. Udmærket!

CLOSEGRIP-PULLDOWN: Op til 1 x 7 x 75/80 kg.

CLOSEGRIP-PAT: 3 x 80/90 kg. Tang. af PR! 2 x 95 kg. Forced på sidste. Jeg har den uden hjælp, hvis jeg rammer en ordentlig bane!

God weekend til MOLboerne :tonguew:

Link to comment
Share on other sites

Beskidt delt brænderi du kører af for tiden. Kører du aldrig alm. pat-fabrik mere?

--

Ha'bær

Hehe, taxa! Havde helt glemt udtrykket "patfabrik" :clown2: Men ja, det er sgu ikke helt skidt for tiden, og vigtigst af alt: Det er med en smule lavere kropsvægt, end de tidligere rekorder er sat med!

Efter en overstået omgang Kyllingham-cyklus, der viste sig at være komplet ubrugelig(fik ikke ét gram ud af det lorteprog.), OG en omgang beskidt WSB for patten med Rommelkuglen i tidernes morgen - hvor jeg ellers steg 5 kg. i boardpress - besluttede jeg mig for, at stoppe med ordinær patawbrænding med stang. Nåede aldrig de 100 kg., ligemeget hvad jeg prøvede :wacko: Derefter gik jeg mere over til overhead-styrke og så brystskubberi med smalt greb, der endte i en succes. D.v.s. jeg nåede de 100 kg., endda godt og vel. Derfor :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

STØDHIV: 3 x 4 x 100 kg. AV, FOR SATAN! Efter første sæt rev jeg en stor "blomme" af hård hud af, som jo dannes, når man træner med stænger. Det svier! :cry3:

Hvor er det synd for Doktoren! :unhappy: Kom til Møghavnen, så får du en kæmpe knuuuZZer og en møsser.

Kærlig hilsen Bøøøøøørn! :wub:

Link to comment
Share on other sites

Jeg var nødt til at undlade for megen vl idag(som om jeg træner vildt meget, hehe) p.g.a. den afrevne hudplamage fra i fredags. Selvom jeg var sparsommelig med øvelserne, gik der alligevel hul igen. Av!

FRIVEND + FRONTSKVAT: 1 + 2 X 6.

SHRUGS: Op til 5 x 140/160 kg. De traps er sgu stærke!

ONE-ARMED DUMB.ROWS: Op til 7 x 45 kg.

STEM: 6 X 3 X 50 KG.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share