vil tabe mig nu!


tania
 Share

Recommended Posts

hejsa alle sammen. er ny herinde, men synes allerede at jeg har fået en del ny viden. virker som en super god side:)

nå, nu må jeg se om jeg kan få det til at virke idag. prøvede at skrive igår, men fik vist ikke gemt det- men det skal da ikke forhindre mig i at prøve igen :)

jeg er en pige på 24 år, som bor i lyngby. jeg er 173 høj og vejer 80 kg.

for 3 uger siden fik jeg sommerferie, og tænkte at da jeg nu havde 2 måneders ferie, kunne tidspunktet ikke være bedre til at tabe mig. føler både at jeg har tiden og lysten, så skal udnyttes til fulde :) har allerede tabt mig to kg, så det er da en snart.

er lidt i tvivl om hvor meget jeg skal tabe mig, i følge BMI har skal jeg tabe omkring 8 kg. kunne være skønt nok, men tror det kommer til at tage sin tid! de sidste 3 uger har jeg (stort set) trænet hverdag i ca. 2-3 timer. er begyndt i et fitness center. synes det er en smule kedeligt, men har fået et fint program som jeg prøver at træne hver anden 2 dag.

jeg har ikke det store problem med at få motion nok, men at lade være med at spise slik er lidt hårdt! hvis der er nogen som har idéer til sunde mellemmåltider er de velkommende ;) - prøver pt at holde mig til frugt, grønt og nødder.

ps. håber at I alle nyder sommeren, selv om vejret svinger lidt:)

Link to comment
Share on other sites

nå, synes ikke at jeg har tabt mig noget særligt siden sidst... men kan mærke på mit tøj at det sidder lidt løser :) så det går da den rigtige vej.

jeg træner stadig hverdag, og synes jeg nyder det mere og mere, selv om det stadig er vildt hårdt.

igår var jeg ude at cykle 3 timer, og efterfølgende enm masse strækøvelser. på nemlig besluttet at jeg vil begynde til karate :) så har meget endnu mere motivation til at træne nu... vil gerne være i nogenlunde form når jeg skal starte! er rigtig spændt på at se hvad det er for noget :) men kan kun lave pigearmbøjninger endnu, så har lidt at arbejde med. vil ikke starte uden at kunne lave armbøjninger.

idag skal jeg træne program, selv om jeg stadig er lidt øm i kroppen. synes det går meget godt, sidste gang kunne jeg ligge lidt ekstra vægt på mange af øvelserne:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share