PLZ hjælp mig med at finde et gammelt program


xeyelessx
 Share

Recommended Posts

Hwj for ca. et lille år siden var der en her inde der lagde et freeware program ud på denne side... Kan dog ikke huske fora'et det var rigtig godt og kunne godt tænke mig at hente en ny kopi...

Programmet var rimelig basic i sit design, men der var en listbox hvor man kunne vælge mellem en hel masse forskellige frugter m.m. derefter kunne man trykke ind om det var morgenmad, mellem måltid, frokost, eller aftensmad.

Derefter kunne man taste ind hvor mange gram af den pågældene vare man havde taget. Derefter fortalte programmet dig hvor meget dette produkt indeholdt m.h.t. energi, vitaminer, osv, osv.

når man valgte flere ting så fik man nede i bunden en samlet info over det samlede indhold af dem man havde valgt. Samt en grafisk cirkel der fortalte hvor mange % af dit daglige max energi indtag der nu var opbrugt...

Man kunne bruge dette program til at lave mutiple kost programmet så man fx. kunne lave til en hel uge af gangen...

har nogen en ide om hvilket program det er som jeg taler om? :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share