Ironman


Anders1992
 Share

Recommended Posts

Halløjsa.. Jeg er en knægt på 17 år..

jeg har været på idrætsefterskole i et år hvor jeg har løbet Marathon og Halv-marathon og det har faktisk fanget mig rigtig meget..

Så ville jeg høre om i tror det er muligt at jeg kunne lave en ironman inden jeg er 19 når jeg ikk har trænet mere end jeg har og hvor man kan lave ironman.. Jeg har allerede meldt mig ind i den lokale triatlon klub.. Men jeg synes det med svømmetræningen virker helt uoverskueligt.. Håber i har nogle gode råd..

Edited by Anders1992
Link to comment
Share on other sites

Der er lige blevet lavet et forum under træningsprogramer der hedder IRONMAN CPH 2010 eller noget i den retning. Det kan være der er nogle der kan svare dig der.

Jeg satser lidt på at deltage i en ironman næste år, og jeg er ikke i form overhovedet. Jeg satser bare :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hej

Det er da bestemt muligt, men det er bare enormt vigtigt at du får lært svømningen korrekt, da den kan ødelægge hele din ironman hvis du bruger alle kræfterne her på de 3,8k, så er der godt nok langt hjem med 180 cykling og så et maraton.

Så brug virkelig din tid på at lærer svømningen så den sidder i skabet, gerne få svømmet min. 2 gange om ugen så du også får bygget en ordentlig balance op i vandet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share