Hold kæft hvor er jeg træt


Bob dylan
 Share

Recommended Posts

I dag har været en meget hård dag :blink: først løb jeg i fitness center, ca. 2 km. derefter trænede jeg i 1 time, og så løb jeg hjem igen. Efter det har jeg skulle samle en masse grene op tog ca. en halv time. Efter det var jeg sammen med en og hoppede trampolin i en halv time og nu har jeg også lige slået græs, som tog tre kvarter. Jeg er helt udkørt.

Link to comment
Share on other sites

I dag har været en meget hård dag :blink: først løb jeg i fitness center, ca. 2 km. derefter trænede jeg i 1 time, og så løb jeg hjem igen. Efter det har jeg skulle samle en masse grene op tog ca. en halv time. Efter det var jeg sammen med en og hoppede trampolin i en halv time og nu har jeg også lige slået græs, som tog tre kvarter. Jeg er helt udkørt.

Fed log! Jeg vil følge den tæt.

Link to comment
Share on other sites

Lige kort om mig selv (havde helt glemt det). Jeg er 14 år gammel, dyrker en masse sport, Fitness,løb,cykling og svømning. Jeg overvejer også at gå til skydning. Jeg elsker at dyrke sport og elsker at være stærk og i god form og jeg er sikker på at når jeg bliver voksen skal jeg have en hård fysisk og psykisk uddannelse (militæret en mulighed) nåh vi ses senere.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share