Gode ideer til behandling af lænd


Guest Slettet_19012014
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet_19012014

Den 1. marts var jeg nede og dødløfte, som så mange gange før, men desværre dødløftet jeg med en skæv stang der også gør jeg ikke får lavet alle de sæt jeg skal. Jeg mærker ingen problemer ved dødløftet, andet end det er irriterende at dødløfte med en skæv stang. Senere om aften får jeg stivhed/smerte i nederste del af lænden.

Denne stivhed/smerte har jeg lidt af lige siden, som især bliver et problem, hvis jeg bruger mine balder i øvelser som squat og dødløft. Hvis jeg holder mig i ro går smerten/stivheden næsten helt væk, men hvis jeg så meget som roer kommer stivheden igen. Derudover går jeg altid rundt med en stiv/øm lænd, som gør jeg har svært ved at sidde lang tid i en bil, eller sove på dårligt underlag.

Jeg har været til behandling ved to forskellige kiropraktikere og fysioterapeuter, men desværre uden effekt. Derudover indtager jeg fiskeolie og glucosamin.

Jeg vil derfor meget gerne høre, om I har nogen ideer til behandling af min lænd? Rent geografisk bor jeg i Århus, så behandlingen skal helst være i dette område.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share