Weight gainer


Dami
 Share

Recommended Posts

Hvad syntes I er bedst, og hvad virker mest normalt?

Er weight gainer bedst, eller er proteinpulver blandet med kakaopulver bedre?

Weight Gainer indholder både protein og kulhydrater, og proteinpulver indholder protein, (siger sig selv) og lidt kulhydrat, hvor derefter kan blande det op med kakao, så den får også mere kulhydrater. Kan I se hvor jeg vil hen?

I en 800 grams kakao "kasse" indeholder 100 g , 80 gram kulhydrater. Dvs at hvis man så blander sit proteinpulver som indeholder normalt 2 kg, sammen med måske, 1600 gram kakao, så får du jo en "ultimativ" weight gainer? Eller hvad?

- Hvad syntes I?

Lyder det fornuftigt eller er det bare langt ude, OG fuldt af sukker?

Link to comment
Share on other sites

Hvad syntes I er bedst, og hvad virker mest normalt?

Er weight gainer bedst, eller er proteinpulver blandet med kakaopulver bedre?

Weight Gainer indholder både protein og kulhydrater, og proteinpulver indholder protein, (siger sig selv) og lidt kulhydrat, hvor derefter kan blande det op med kakao, så den får også mere kulhydrater. Kan I se hvor jeg vil hen?

I en 800 grams kakao "kasse" indeholder 100 g , 80 gram kulhydrater. Dvs at hvis man så blander sit proteinpulver som indeholder normalt 2 kg, sammen med måske, 1600 gram kakao, så får du jo en "ultimativ" weight gainer? Eller hvad?

- Hvad syntes I?

Lyder det fornuftigt eller er det bare langt ude, OG fuldt af sukker?

Bare spis 40 gram proteinpulver + 2 bananer. Hvis altså det er efter træningen du mener

WG er fuldt med en masse unødvendig sukker!

Link to comment
Share on other sites

Det er jo det hele min pointe er næsten.. ? Eller nej, men du får jo stadig billigere WG så, hvis du gør det på den måde, hvis det passer, som I siger, at WG indeholder alligevel unødvendigt meget sukker. Så sparer man jo også en del.

Det er det jeg har tænkt mig at prøve, næste gang jeg får kasse proteinpulver, så prøve at lave noget af det om til WG, vha. proteinpulver og kakao. Self er PP'en med chokolade-smag.

Link to comment
Share on other sites

Trådstarteren skriver, at han vil kombinere proteinpulver med kakao. ;)

Trådstarter: Det er en fin ide - det kan sikkert spare dig for en del penge. :)

Ja det ved jeg :D

Men så har jeg vel noget andet, fordi det er vel rimelig sukkerfyldt, det kakaopulver? Hvor meget af den rigtige WG'ers kulhydrater er sukker?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share