skulderblad stikker ud


BlaziN
 Share

Recommended Posts

Da jeg skulle have taget nogle billeder af min krop, så jeg kunne se om der var sket fremskridt, lagde jeg pludselig mærke til, at når jeg spreder mine "vinger" så stikker højre skulderblad ud. jeg har så kigget på nogle ældre billeder og kan se at højre skulderblad også stikker lidt ud. efterfølgende har jeg lagt mærke til det meget når jeg spreder "vingerne", og umiddelbart stikker skulderbladet ikke ud hvis jeg virkelig tager mine arme langt foran når "vingerne" bliver spredt.

Min skulder har været røget af led to gange i højre side, og tænker lidt om det har noget med det at gøre.

Det at højre skulderblad stikker ud, tror i det har nogle konsekvenser for træning? jeg har ikke haft nogle problemer når jeg træner, men det kunne godt tænkes at jeg ville få det senere hen. i højre side er mit ben også ca 1,5cm for kort, og selvom jeg bruger skoindlæg, kan det så tænkes, at det kan have noget med det at gøre?

Burde jeg kontankte en fysioterapeut?

post-7682-1250929645_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

mange tak for svaret. det er bla derfor jeg har følt min højre skulder føles løs når jeg har den oppe over hovedet. underligt fysioterapeuten ikke nævnte at det bla. kunne være serratus anterior der var noget galt med da jeg var til genoptræning.

Jeg kan vel bare smække et par øvelser til mit program som det sidste, eller ville det være bedst som noget af det første?

Ved du om sådan noget tager lang tid og jeg kommer vel ikke til at overtræne musklen hvis jeg gør det 3 gange om ugen?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share