Tøse-CUT?


CamillaII
 Share

Recommended Posts

Hej alle kloge hoveder :bigsmile:

Jeg har styrketrænet rimelig seriøst, jævnligt og tungt i 3 år efterhånden. Jeg har desværre taget på hen over sommeren :crazy: , ævævæv, men er oppe på hesten igen :laugh:

Min tanke er så, at jeg vil prøve at cutte lidt for, at se om man overhovedet kan se noget resultat af de her 3 års træning. :)

Er der nogen specielle retningslinjer, jeg vil selvfølgelig gerne blive ved med at have lidt af mine kvindelige former..

Mon nogen er expert på netop dette område?

På forhånd MANGE tak :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Nemlig, det giver jo lidt sig selv, så de faktorer er jeg med på...

Men hvordan undgår jeg at tabe min muskelmasse, når jeg taber mig ved at indtage mindre og dyrke noget mere cardio...?

Det gør du ved at holde vægttabet på et minimum. Fx. ved kun at tabe omkring 500 gram (ved at være 500 kcal i underskud om dagen) om ugen. Den første uge ryger der som regel en del mere og uge 2 ligeledes, men så stagnerer vægtabet sig til omkring de 500 gram pr. uge.

Link to comment
Share on other sites

Det gør du ved at holde vægttabet på et minimum. Fx. ved kun at tabe omkring 500 gram (ved at være 500 kcal i underskud om dagen) om ugen. Den første uge ryger der som regel en del mere og uge 2 ligeledes, men så stagnerer vægtabet sig til omkring de 500 gram pr. uge.

Og samtidig sørger for at fortsætte styrketræningen. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hmm, men det er vel egentlig meget normalt at tabe 500 g om ugen.. :)

Der er jo ikke andet for end at prøve det og så se, hvordan min krop reagerer.

Jeg har lige 2 ting jeg gerne vil prøve og have et bud på:

Har hørt at det er godt at spise sidste måltid 3 timer inden sengetid, for så at forbrænde fedt??

Hvad spiser en pige lige efter styrketrænig, hvis man så skal cutte?

Iøvrigt tak for jeres svar hertil :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Har hørt at det er godt at spise sidste måltid 3 timer inden sengetid, for så at forbrænde fedt??

Hvad spiser en pige lige efter styrketrænig, hvis man så skal cutte?

man forbrænder lidt mere fedt når man sover end i vågen tilstand. Det med det sidste måltid er til dels en skrøne da det handler om det samlede kcalunderskud på en dag.

hvis du vil cutte skal du stadig spise noget efter træning. Det er nemmere at tabe sig ved at spise noget mad der mætter i stedet for en shake. Men hvis du ikke føler du sulter under cut, kan du jo bare tage en shake som sædvanelig - eventuelt i lidt mindre version end normalt, men det skal jo bare passe ind i kcal.forbrug-kcal.indtag

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share