Er det nok at spise efter træning?


Maretti
 Share

Recommended Posts

Hej.

Jeg er begyndt på noget wing tsun (kamp sport). Mit problem er at jeg skal tage bussen frem og tilbage (30 min i bussen plus vente tid).

Jeg er hjemme ca. 1 time efter træningen. Træning foregår i 1 og en halv time. Træning ville jeg mene går ind under katergorien 'udholdning', hvis det har nogen betydning.

Men jeg spiser lige hurtigt en hel frugt, bannan, æble eller lign, efter træning, og så går der så op til en time før jeg igen får noget at spise. Er det for lang tid imellem?

Hvis det er, hvad ville i så foreslå at jeg spiser efter træning istedet?

Mvh

Link to comment
Share on other sites

Du skulle også gerne have lidt protein ind efter din træning.

F.eks. kan du skifte dit stykke frugt ud med en halvlys bolle med en gang fedtfattigt kødpålæg.

Til dit oprindelige spørgsmål, så ja. Kroppen har rent faktisk ikke brug for det helt store lige efter træning, bare den får noget så er den glad

Link to comment
Share on other sites

Du skulle også gerne have lidt protein ind efter din træning.

F.eks. kan du skifte dit stykke frugt ud med en halvlys bolle med en gang fedtfattigt kødpålæg.

Til dit oprindelige spørgsmål, så ja. Kroppen har rent faktisk ikke brug for det helt store lige efter træning, bare den får noget så er den glad

Okay super. Jeg spiser noget kød (normalt fisk/kylling) 1 time til 1 og en halv før træning, men burde jeg også spise noget lige inden træning?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share