søger lidt hjælp og støtte


SanneKJensen
 Share

Recommended Posts

jeg er en pige på 29 år som netop er kommet igang med træning igen. Jeg har gennemgået et langt forløb med spise forstyrrelse men nu mener min psykiater at jeg godt kan begynde på mine sports aktiviteter igen, blot jeg spiser efter det. Den er jeg med på da jeg absolut ønsker et normalt liv med min dejlige kæreste og mine børn. Jeg har tilmeldt mig alt det gamle. Ridning, volleyball og styrke træning for nu skal der altså bygges lidt krop på. Nogen der kan hjælpe mig med kcal indtag og en evt kostplan?

Edited by Morten Z
Link to comment
Share on other sites

1. råd: Start med en af tingene ad gange, gerne med ca. 14 dage til 1 måneds mellemrum, så du lige kan vænne dig til tingene igen. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor hårdt du var ramt rent spiseforstyrrelses mæssigt, men jeg vil tro at din muskelmasse er meget reduceret end inden forstyrrelsen.

2. råd: Lad være med at gå så meget op i dit kcal indtag til en start, du er som du selv siger lige kommet ud af en spiseforstyrelse, så lad være med allerede at regne kcal ind, da jeg vil tro at du så hurtigere kan falde tilbage i din gamle vaner. Spis hvad du selv lyster så længe du ikke skærer ned på mængderne og så skla din krop nok komme tilbage til dig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share