Kan ikke rigtig opnå de ønskede resultater


caps-iii
 Share

Recommended Posts

Det hele startede med at jeg vejede alt alt for meget (73 kg), jeg tabte mig og kom ned på alt alt for lidt (60 kg), nu har jeg gainet 5-6 kg.

Men alligevel sidder der lige lidt for meget fedt under navlen og mine triceps-biceps er ikke ret tydelig.

Jeg træner 3-4 gange om ugen. Det er mest styrketræning, ikke så meget Cardio. Burde jeg ligge mere af det ind? Jeg spiser rigtig, havregryn, rugbrød m. kylling el. fiskepålæg, pasta, ris, kylling, fisk, grøntsager, frugt. Desuden indtager jeg ALTID 40gram proteinpulver + 2 bananer efter træningen.

Men alligevel synes jeg ikke jeg opnår de ønskede resultater.

Har I nogen bud på, hvad jeg mon gør forkert?

Med venlig hilsen

Casper Kristensen (16 år, 182 cm, 65kg)

Edited by caps-iii
Link to comment
Share on other sites

Din kost lyder rimeligt fornuftig, men hvad med din træning? Skriv lidt mere om hvilke øvelser du laver osv...

Desuden er 65kg/182cm jo heller ikke ligefrem overvægtigt, så pas på du ikke taber dig for meget :)

PS: Du er kun 16 år. Du skal nok ikke regne med at blive meget højere, men du kan godt forvente at du vokser en del over skuldrene indtil du fylder 21-25 år, helt uden at du behøver at gøre noget for det :)

Edited by Kongsfelt
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share