Vægttab efter rehab


C9H13N
 Share

Recommended Posts

Jeg har været i rehab og har taget en del vægt på - n

Nu er jeg 189 cm høj og vejer 110 kg.. vil ned på 80 kg... er der en måde man let og hurtigt kan tabe vægt på uden at sulte sig og uden for meget motion? Hvor hurtig kan det ske? det tog mig et halvt år at ta næsten 20 kg på

p.s. jeg bænkpresser 110 kg otte gange... der er meget pænt?

Edited by C9H13N
Link to comment
Share on other sites

Rehab fra hvad?

Æh... Har du set profilnavnet? :cool:

Trådstarter; der er no such thing as hurtigt og let vægttab. Men du kan sagtens være i kalorieunderskud uden at gå sulten rundt. Gå efter at tabe ca ½ kg om ugen, så burde det være muligt at holde på muskelmassen (hvilket jeg formoder er vigtigt for dig når nu du oplyser hvor meget du bænker?)

Edited by Nips
Link to comment
Share on other sites

Æh... Har du set profilnavnet? :cool:

Trådstarter; der er no such thing as hurtigt og let vægttab. Men du kan sagtens være i kalorieunderskud uden at gå sulten rundt. Gå efter at tabe ca ½ kg om ugen, så burde det være muligt at holde på muskelmassen (hvilket jeg formoder er vigtigt for dig når nu du oplyser hvor meget du bænker?)

Ja det har jeg skam set, men deter bare lige for at vide hvad han har været i rehab for, da der er ret stor forskel på hvad man må efter forskellige rehabforløb. Så jeg vil nu påstå at det er en vigtig info, men ellers er jeg skam enig det du skriver.

Link to comment
Share on other sites

Du kan godt tabe dig hurtigere end ½ kg om ugen, men da du skal smide 20 kilo, vil det blive et meget ambitiøst mål, da det er over en lang periode du skal gøre det. Jeg selv er igang med et lignende projekt. Jeg skal også smide 20 kg, og har nu brugt 10 måneder på at smide de 15 kg. Det er kun 350 gram om ugen i snit.

Det er altså ikke alle uger man smider lige meget, med mindre man er meget standhaftig, og så er der stor sandsynlighed for at gå sur i det. 30 uger vil være et realistisk bud, en blanding af motion og kost vil give dig et godt resultat, men det kræver altså, at du er meget seriøs omkring det.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share