Hjorth`s log


hjorth
 Share

Recommended Posts

Hej alle sammen, Velkommen til min log.

Jeg laver denne log, fordi jeg har et kæmpe ønske om at blive Frømand. og jeg håber og tror på, At I derude kan komme med nogle forslag til hvordan jeg kan gøre min træning endnu bedre. Så jeg er 100% klar fysik til august/september 2010:)

Lidt fakta om mig:

20 år

185 cm

73 kg

Uddannet tømrer og har lige afsluttet min værnepligt i brss, Så er også uddannet brandmand.

Og jeg kommer fra hvidovre.

Min trænings plan for oktober.

Idag, torsdag, er jeg syg. Jeg skulle ellers til o-løbs træning iaften, men tror jeg bliver hjemme under dynen.

Fredag: Styrketræning 1, og uv-rugby:)

lørdag: styrketræning 2, svømning 1000m og leg på bunden med knob og stik:)

Søndag: Intervalløb 2min hurtig løb, 1 min rolig løb *5, efterfulgt af rolig løb, cirka 30min.

mandag: Fri.

tirsdag: Uv-rugby, måske lidt løb.

onsdag: 15 min løb, styrketræning 1, 15 min løb

torsdag: O-løb

Sådan ser min plan ud for oktober. Jeg ved godt at der mangler nogle ting. Og det håber jeg at i kan hjælpe mig med at finde.

Og det skal ikke være march for det ved jeg godt. Min plan er at putte det ind efter Nytår.

Styrketræning 1:

Bryst: Bænkpres, fri håndvægte skrå og en af maskinerne.

Skulder: Skulderpres( bænkpres bare hvor man sidder lodret) fri håndvægte lodret og cabelcross.

Rygmaskine

Mavemaskine

bices og trices.

jeg kører alle øvelserne 4-5 gange plus et opvarmnings sæt, tager mellem 8 og 10 gentagelser ihver sæt.

Styrketræning 2:

Alt med egen kropsvægt.

og alle ben, mave og ryg øvelser jeg kender.

Derudover laver jeg armstrækker hver aften inden jeg går i seng:)

Håber I vil følge med i min log, og hjælpe mig med råd og vejledning, hvis der er noget i sys er godt eller mindre godt:)

MVH

Hjorth

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor først begynde efter nytår med March? Det behøves jo ikke være hver uge, 1 gang om månedet eller lignende.

jo, det kunne jeg nok også godt, men føler ikke lige at jeg har tid til det i mit program. mener der er andre ting jeg lige skal have styr på først.

jeg ville så starte efter nytår, med 2 gange march om måneden.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share