Jer med en Garmin 305


cherietina
 Share

Recommended Posts

Hejsa

Jeg har lige købt en garmin 305 pulsur da jeg skal bruge den til når jeg rider på min hest. Men jeg er så også begyndt at løbe træne og vil gerne bruge den der også. Men jeg er sgu ikk så klog til sådan noget teknisk noget :blink:

Det er så her I kommer ind i billedet. Jeg er som sagt lige begyndt at løbe og følger et løbe program for begyndere. Dvs. gå 1 min, løb 7 min, gå 2 min, løb 7 min og gå 1 min.

Men hvordan laver jeg sådan en træning på uret??? så at den måske bipper hver gang jeg skal gå eller løbe. Det håber jeg da i hvert fald at den kan.

Håber der er nogen der kan hjælpe men en trin for trin hjælp.

Mvh

Cherietina

Link to comment
Share on other sites

Hejsa

Jeg har lige købt en garmin 305 pulsur da jeg skal bruge den til når jeg rider på min hest. Men jeg er så også begyndt at løbe træne og vil gerne bruge den der også. Men jeg er sgu ikk så klog til sådan noget teknisk noget :blink:

Det er så her I kommer ind i billedet. Jeg er som sagt lige begyndt at løbe og følger et løbe program for begyndere. Dvs. gå 1 min, løb 7 min, gå 2 min, løb 7 min og gå 1 min.

Men hvordan laver jeg sådan en træning på uret??? så at den måske bipper hver gang jeg skal gå eller løbe. Det håber jeg da i hvert fald at den kan.

Håber der er nogen der kan hjælpe men en trin for trin hjælp.

Mvh

Cherietina

Mode -> Træning -> Træning -> Interval -> Vælg: Tid / hvile tid.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener ikke at Garmin 305 kan programmeres til at bippe på den måde. Det enkleste er nok at du holder styr på det i hovedet og jævnligt kigger på uret. Dvs. i det program du nævner skal du huske at gøre noget ved tiden 1 min, 8 min, 10 min, 17 min og 18 min.

Link to comment
Share on other sites

DBM - der var du hurtigere - men kan den programmeres jeg til uens intervaller?

(har uret her - tjekker lige ;-)

Nej, okay - var lige lidt for hurtig. Har aldrig prøvet med uens intervaller, men hvad er også lige pointen med det :tongue: Alternativt kan man jo lave intervallerne i distance - på den måde burde man selv kunne justere længden.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du har garmin Training center installeret kan du bare lave dit program der, og overføre det til uret. File - new workout. Så kan du lave det lige som du har lyst til. "go until" - "time" - "1 min", så trykker du "+", og så go until" - "time" - "7 min" osv.

Edit: Garmin Training Center er det software som følger gratis med uret.

Edited by Molleally
Link to comment
Share on other sites

Hvis du har garmin Training center installeret kan du bare lave dit program der, og overføre det til uret. File - new workout. Så kan du lave det lige som du har lyst til. "go until" - "time" - "1 min", så trykker du "+", og så go until" - "time" - "7 min" osv.

Edit: Garmin Training Center er det software som følger gratis med uret.

:w00t: Det anede jeg så ikke lige GTC kunne...godt tip, takker

Edited by Dochylle
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share