Ghetto workout video


karsten6623
 Share

Recommended Posts

fuck han kan nogle ting

FUCK!!! hold da op det kalder jeg styrke!! center bodybuildere gå hjem og kys!

og oooohhhhh lord en krop!<3 hehe

nice nok, fyre i går bare i gang ikk;D og hey lig li en besked hvis i kan det der ikk;D hahaha

Link to comment
Share on other sites

FUCK!!! hold da op det kalder jeg styrke!! center bodybuildere gå hjem og kys!

og oooohhhhh lord en krop!<3 hehe

nice nok, fyre i går bare i gang ikk;D og hey lig li en besked hvis i kan det der ikk;D hahaha

Giv mig 1 år og hans kosttilskud...

Han udfører et par eller fire af de klassiske. Han muscle-up er rigtigt sej!

Link to comment
Share on other sites

Jeg udlover en dusør til den der kan finde en Ghetto video hvor der trænes ben, i de sorte ghettoer er der åbenbart intet prestiges i at træne ben, måske hænger det sammen med at det er noget lettere at lave X antal pullups når ens ben er på størrelse med to piberenser

Edited by Vastus
Link to comment
Share on other sites

Fed video.

Det er efterhånden blevet normen, at hver gang der vises noget frem, kommer folk og siger "ja ja, men dine ben". Folk har forskellige behov og mål. Man skal være i form til det man gør og mere behøves ikke.

Nybegyndere skal selvfølgelig have et skub i den rigtige retning.

Link to comment
Share on other sites

Jeg udlover en dusør til den der kan finde en Ghetto video hvor der trænes ben, i de sorte ghettoer er der åbenbart intet prestiges i at træne ben, måske hænger det sammen med at det er noget lettere at lave X antal pullups når ens ben er på størrelse med to piberenser

Du kan sgu da ikke se hans ben i den video!

Link to comment
Share on other sites

Jeg udlover en dusør til den der kan finde en Ghetto video hvor der trænes ben, i de sorte ghettoer er der åbenbart intet prestiges i at træne ben, måske hænger det sammen med at det er noget lettere at lave X antal pullups når ens ben er på størrelse med to piberenser

Jeg er enig. Manden er slap og det kraever slet ikke noget styrke at traene som han goer fordi han har tynde ben!!

Link to comment
Share on other sites

Fed overkrop og styrke, han har. Øvelserne ser sgu svære ud ! :D

Men det hele ser sgu ikk så symmetrisk ud - her tænker jeg på hans ben, der er bittesmå.

Er det ikke nemmere at løfte sig selv på den måde, hvis ens ben er såå små og tynde ? Der er jo mindre muskelmasse/kilo på ...

Link to comment
Share on other sites

Manden er crazy-stærk, og så kan i kun snakke om hans (måske) tynde ben.

Christ... :nonono:

Om i så fik bortamputeret begge stænger tvivler jeg kraftigt på at nogen her i tråden kan gøre ham efter.

Spot on.

Det er ekstremt imponerende, hvad han laver i den video, eod.

Link to comment
Share on other sites

der 3.05 - det er jo helt sindsygt, manden er no matter what meeeget stærk og fit ud over det sædvanlige... hmm benene, kan man egentligt ikke se så godt han har tynde ben for enden, men man kan ikke rigtigt se nogle af hans store ben-led eller calves for den sags skyld... han har nok ikke ben der følger 100% med overkroppen men hvis han løber meget eller laver nogle krops-squat øvelser og step op af trapper kan han vel godt få benene med uden for? ! i dont know, ville uanset hvad godt bytte form ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Men også en anelse svanset....

Exactly. De asiatiske robotter er helt ekstreme i deres fysiske formåen, men stilistisk peger de kun bagud. Ham i videoen er et ripoff af den gamle, über ghey Zalievsky-stil, som Anatolyi Zalievsky gjorde populær i 90'erne - nu laver Zalievsky (og hele Kiev-skolen) langt mere interessante ting koreografisk og artistisk, mens asiaterne er stuck i 90'ernes udtryk og kun udvikler fysikken. Som til gengæld også er helt vild.

Link to comment
Share on other sites

synes det er trist at se at janteloven til fulde lever som et altædende monster på internettets fora'er :unhappy:

Ville ønske vi kunne sige, " ja damn, han er sq stærk ham der", uden et "men, han træner jo ikk ben" eller "han er helt sikkert på sprøjten"..

Og det er næsten sikkert at de sætninger kun kommer hvis personen gør noget man ikke selv kan :innocent:

Så folkens, nyd nu bare videoerne uden at ride på jantelovshesten :smile:

Peace :yo:

Link to comment
Share on other sites

Gammel film, men gøre den IKKE mindre fed, han er super stærk og fedt at se.

Ang ben, så bliver de jo trænet nok med det HIIT der kommer af at løbe fra 5-O..

Og så til alt det med AAS, come on guys, det latterligt at høre på, man kan sagtens opnå den form for styrke + meget meget meget mere clean, vil våve at påstå at jeg kan gøre mange af tingene i filmen efter (dog knap så yndefuldt og smooth som ham) men kan det uden problemer lave 20 pullups, så med lidt træning skulle det nok være muligt at lave den hvor man kommer op over stangen (hva fan hedder den øvelse?)..

Link to comment
Share on other sites

Gammel film, men gøre den IKKE mindre fed, han er super stærk og fedt at se.

Ang ben, så bliver de jo trænet nok med det HIIT der kommer af at løbe fra 5-O..

Og så til alt det med AAS, come on guys, det latterligt at høre på, man kan sagtens opnå den form for styrke + meget meget meget mere clean, vil våve at påstå at jeg kan gøre mange af tingene i filmen efter (dog knap så yndefuldt og smooth som ham) men kan det uden problemer lave 20 pullups, så med lidt træning skulle det nok være muligt at lave den hvor man kommer op over stangen (hva fan hedder den øvelse?)..

Den hedder muscle-up. Og du forstod tydelig hvis ikke min pointe med den video, jeg postede alternativt.

Og når det er sagt, så har du lang vej fra dine 20 pullups til de ting gutten(i første klip) laver ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share