Anbefaling af massør i Århus


Guest Slettet_19012014
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet_19012014

Jeg har siden februar haft problemer med smerter i lænden/balderne, og har været ved fysioterapeut og kiropraktor uden den store effekt. Jeg kan mærke at jeg har rigtig mange spændinger i det område, hvor det gør ondt, og håber derfor en massør evt. kan hjælpe.

Jeg vil derfor gerne høre om der er nogen der kan anbefale en massør i Århus?

Link to comment
Share on other sites

Du kan komme et smut til Randers, så kan jeg godt give dig en god behandling.

Ellers prøv at kontakt Jette Rix, hun er skoleleder/underviser på Dansk fysiurgisk massageskole i Århus. www.massageskole-aarhus.dk

Hun kan sikkert komme med en god henvisning.

Jeg er selv uddannet hos hende på skolen.

Link to comment
Share on other sites

Hej

Jeg kender desværre ikke til nogen massør i området, men har tidligere selv haft seriøse problemer med ryggen. Regelmæssig motion og omtanke har minimeret det markant.

Nå til sagen, du har været til både kiropraktorer og fysioterapeuter, så måske har du allerede prøvet mckenzie øvelser for dit problem, hvis ikke ville mit bud være at kaste sig over det med det samme og husk at fortsætte når det går bedre! og så i gang med motion især mave og ryg øvelser.

Der er en side her http://www.netfyssen.dk/L%C6ND1.HTM som jeg ofte henviser mine kollegaer og familie medlemmer til, når det bøvler med ryggen, hvis man ikke gider at læse selve mckenzie bogen (den er dog god læsning da man finder ud af nogen af årsagerne til ondt i ryggen.)

Foreksempel var den stor øjenåbner for mig at det nødvendigvis ikke var min træning der skyldtes ondt i ryggen, men at jeg efterfølgende smed mig ergonomisk forkert i en sofa der gjorde det. Sidder nu markant som en morfar med en pude i ryggen og på arbejde sidder jeg på en træningsbold.

I min verden er massage blot symptom behandling og det holder jo kun de få timer efter man har været der.

Held og lykke og håber det hjælper

/xej

P.S til information er min kæreste fysioterapeut men ellers har jeg ingen faglig belæg for at udtale mig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share