Adventure Race


bnyboe
 Share

Recommended Posts

Hej Jeg har længe ønsket at ride med på adventure race bølgen, men har stadig tilgode at starte et løb, så nu skal det være... Hvis der er nogen der er er med på at starte et hold, eller et hold der mangler en deltager, så er jeg på. jeg er 24 og fra København. Jeg har ingen løb i tankerne pt, men er åben for ideer. Jeg er klar på at give den gas, en til flere gange om ugen med træning, og er i ok fysisk fom. Så hvis nogen er interesseret kan jeg kontaktes på [email protected]... jeg er iøvrigt på facebook, hvis jeg lige skal ses an først :) Hilsen Bjørn

Link to comment
Share on other sites

Det var da ærgeligt at du var fra København, jeg har nemlig også gået og tænkt i samme baner på det seneste.

Jeg har længe ledt efter en træningspartner som man kan træne reglmæssigt til et adventure race med. På nuværende tidspunkt har jeg træningsaftaler med 3 forskellige venner lagt ud over ugen fordi at de ikke helt vil være med på samme intensitet :p

Problemet i forhold til dit indlæg her, er dog at jeg bor ved Vejle, ellers ville jeg have været mere end frisk :p

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share