CUTTING FORCE


doctor
 Share

Recommended Posts

HEJ ALLESAMMEN.

hvis der er nogle der er interesseret i at smide det sidste gerne vill se mere makeret ud eller lidt ekstra energi så er cutting force det ultimative. det sætter gang i din forbrændning selv om du ik laver det helt store kredsløbstræning. jeg bruger det selv og har hjulpet manger overvægtige med gode resultater! atleter som stiller om i mr. fitness eller bodybuilding bruger der til at smide fedtet da det går dorbelt så hurtiger"  sulten mindskes også

det koster 250 for en pakke med 60 stl i.

               tro mig... det virker!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da dette er et af de første tilfælde, hvor nogen har forsøgt at sælge via dette forum, har jeg ladet indlægget stå sammen med advarslen - som et eksempel på, hvad der ikke er tilladt.

Således gjorde jeg også ved dopingindlæggene i en lang periode (og det havde en positiv effekt), men lige pludselig tog fanden ved brugerne og dopingforummet blev tæppebombet med mange forskelliges mening om hvad der er godt og sikkert at anvende. Totalt ude af kontrol.

Jeg er med på dit synspunkt om, at hvis en person har bestemt sig til at bruge AS (og man ikke kan tale ham fra det), kan man ligeså forsøge at mindske de skadelige virkninger med lidt rådgivning.

Dansk lovgivning medfører imidlertid, at hvis man vil lægge webiste til den slags rådgivning, kan det kun foregå under anonyme forhold og hostet fra en anonym server et sted i udlandet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share