følg mit mål om vægt tab og styrke


karsten6623
 Share

Recommended Posts

Hej Alle sammen

Nu laver jeg en log herinde for at holde mig selv i ørene.

Min mål er at tabe mig i vægt og på samme tid få mere styrke og hurtighed i bene og kroppen

Min vægt er desværre igen kommet op på 145 kg jeg har været nede på 99,5 kg, hvor jeg før, jeg tabte mig var oppe på 149,5 kg, men flere år med for lidt motion og for meget mad har sat sine spor, så nu er den desvæære på 145 kg igen, men jeg ved jo hvordan kosten skal være så.

Min Start vægt er 145 kg

Mave mål er 138 cm

Taljemål er 121 cm.

Billede_429.bmp

Jeg starter på Kuren når jeg vågner Onsdag den 14 okt 2009

Jeg sidder lige og nyder min sidste øl i lang tid.

Min motion vil bestå af:

Jeg spiller Floorball i Kolding floorball klub, Onsdag og fredag.

og vil gå i den lokale styrke og motionscenter her i Vorbasse hvor jeg bor, de andre dage, den vil nok blive en gang full body træning hver gang for det bliver jo cirka hver anden dag jeg kommer der ned.

Til de af jer som ikke ved hvad floorball er, så tænkt på Hockey som i spillede i skole, bare med regler og noget struktur.

det spilles på en håndboldbane, hvor amn bruger hele banen og kredset af lave bander.

Så er der jo nok nogen af ja som tænker det er han for tung til, men tro mig i vil blive forundret over hvor hurtigt 145 kg, kan bevæges, jeg har trænet meget ben førhen så der er noget i dem endnu.

Jeg har købt 2 kg Protein ved Bodylab så jeg ved jeg får nok protein

Og en bøtte af deres koffein piller.

Jeg vil opdatere med hvad jeg har lavet i forskellige dage og sådan.

Mvh

Karsten

Edited by karsten6623
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share