Protein


OBERSTEN
 Share

Recommended Posts

yeps, det er det jeg bruger, og jeg er godt tilfreds med det!!

Indtil videre har jeg kun smagt jordbær og chokolade, og jeg kan bedst lide chokoladen, men jeg må sku indrømme at de smager fremragende!!!!  :)

 Der er nok bedre protein derude ( % mæssig), men jeg syntes også smagen er vigtig, og ca. 75g protein/100g er da accepteret.....

Link to comment
Share on other sites

Hvis I vil have RIGTIG billig kvalitetsprotein, så gå ned i fx føtex. Deres protein er færdigblandet og kan derfor spises lige fra bøtten. Det koster lige nu ca. 133,50kr for 5kg!! :)

Næringsindhold pr. 100g:

Protein        24g

Kulhydrat   0-1g

Fedt           1,5g

Desuden indeholder den A, D thiamin, riboflavin, B6 og folat vitaminer. Derudover er der også calcium, jern, zink, jod og natrium i dette kvalitetsprodukt!!

Proteintilskuddet fås med den UTROLIGT dejlige naturtro smag af friskfanget tun!! :biggrin:

Så bliver det vidst ikke bedre eller billigere!!

Jeg bruger det selv, så jeg ved det virker!! Jeg er faktisk helt vild med det - det har givet mig utrolige resultater...!!! :love:

Link to comment
Share on other sites

Soya protein synes jeg smager for godt...ved ikke om det er positivt eller ej - men jeg er simpelthen vild med smagen!
Så bare spis dit soya og lad os andre være i fred... og lad vær' med at klage når dit T/E forhold er gået i ged... :enforcer:
Andro, jeg gør det selv og har fået det til samme pris som direkte fra nutrisport hver gang. Og som pumba påpeger giver de jo ikke samme pris som os da de sikkert køber masser hjem.

Og hvilken pris er det?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share