Mangler Hjælp til Vægt tab og træning


bakgear
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg er ny her på forum, som i nok hurtigt kan regne ud =)

Jeg vil meget gerne i gang med noget seriøs træning / motion, både for at tabe mig, men også for at træne musklerne lidt mere synlige.

Jeg har i noget tid forsøgt, finde de rigtige informationer som kan guide mig den rigtige vej til dette, men jeg har ikke

været i stand til at overskue det hele og få noget konkret fornuftigt ud af det.

Der er ALT for mange tips, guides, piller, diæter osv osv. at det bliver ALT for indviklet og uoverskueligt, i hvert fald for én som mig.

Jeg leder nok lidt efter et simpelt og lige til program af en art, som er nemt at gå til og FORSTÅ, ikke alt det indviklede hurlumhej :)

Der er nok temmelig mange spørgsmål, jeg gerne vil stille, og håber der er nogle som kan svare på, men har glemt halvdelen nu :S

men anyways

Er ligesom kommet frem til med mig selv at jeg IKKE vil indtage nogen form for slanke piller af nogen art, og jeg er også ret

sikker på det er den forkerte vej frem.

Kan man lave træning som opbygger de muskler man gerne vil have + at man taber de kilo man gerne vil af med på samme tid?

Eller skal man tabe sig først, for så at træne sine muskler bagefter?

Er interval træning den bedste fedtforbrænder?

Hvor lang tid må man max træne om dagen?

Hvis man træner for lang tid, begynder man så at forbrænde musklerne i stedet for fedtet?

Skal man spise så lidt som muligt om aftenen fordi man ikke forbrænder noget når man sover?

En masse blabla som jeg håber nogen gider svare på =)

lidt om mig:

Jeg er af han køn 24 år

186 høj

vejer 88 kg

Dyrker ikke nogen form for "normal" motion.

Men dyrker kitesurfing for hårdt, dvs. så tit det kan lade sig gøre, men er dog i tvivl om hvor meget motion det giver mig.

Jeg vil meget gerne tabe mig nok til at min mave ikke længere går ud over bukse kanten :P what ever it will take

Edited by bakgear
Link to comment
Share on other sites

Jeg gider ikke læse hele dit indlæg, da det sikkert ligner 90% af de samme henvendelser MOL får.

Læs basis-artiklerne herinde om ernæring og træning. Det er kun et forvirrende emne, hvis du lader dig forvirre af populærmedierne. Læs noget videnskabeligt i stedet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share