Mit diæt-program


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Når jeg til februar begynder at cutte, vil jeg også benytte anledningen til at ændre program.

Sæt og rep-range er ikke angivet, da dette vil variere meget.

Dødløft vil følge en lav-rep wave-cyklus af en art, og RDL vil også blive udført med forholdsvis lave reps. Alle andre øvelser vil blive udført med reps mellem 6 og 12...

Mandag:

Dødløft (tung)

Hacksquats/frontsquats (mellem)

Incline flies (let)

Læg (tung/failure)

Curls (mellem)

Onsdag:

Bænkpres (tung)

Overhead extensions (mellem)

Rumænsk dødløft (dynamisk)

Bent-rows (tung)

Back-extensions (let)

Fredag:

Squats (tung)

Pulldowns (mellem)

Shrugs (mellem/tung)

Curls (mellem/tung)

Laterals (tung/failure)

Dips (mellem)

Alle kommentarer er naturligvis velkomne!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nu ikke så meget at sige til selve programmet. Det ser grundlæggende fint ud :bigsmile:

Incline flies (let)
Hvorfor ikke bare smide en gang let lncline bænkpres ind i stedet for?
Overhead extensions (mellem)

Er det en tricepsøvelse du vil køre mellemhårdt, eller er det noget overhead af en art?

Jeg tror også der måske kunne blive plads til en (måske lette/medium)pulldowns om mandagen. Dødløft er en udemærket rygøvelse, bare ikke for lats. ;)

Ellers så synes jeg ikke der er nogen grund til at gå amok med cardioen. En skarp justereret kostplan skal nok gøre det. B)

Edited by xax
Link to comment
Share on other sites

>XAX

Incline flies har jeg taget med, fordi jeg aldrig har prøvet den før, så det kunne være sjovt at se hvordan jeg reagerer på den...

Overhead extensions er en triceps øvelse, der skal, som du selv skriver, køres mellem-tungt...

Pulldowns har jeg ikke med om mandagen, da jeg vil være 110% klar til bent-rows om mandagen! Og så synes jeg det bliver lidt for langt rent tidsmæssigt...

Og cardioen tager jeg det stille og roligt med, jeg vil bare gerne i on forholdsvis god form...

Link to comment
Share on other sites

Nu er det forholdsvist begrænset antal rygtræning du laver, så der er altså plads til pulldowns hvis det skulle være. ;) men det tidsmæssige argument kan jeg så følge, så det er da ok :)

Og anden ting. Mon ikke din lægge kan tåle at blive trænet mere end en gang om ugen?

Edited by xax
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share