Krampe


IbZor
 Share

Recommended Posts

Har det problem at jeg tit får krampe i kroppen, de sværeste kramper forsvinder når jeg husker at strække ud. Men generelt hvis jeg lige står unormalt, vrider i kroppen, eller andet, så får jeg krampe. Det er pisse træls og det generelt over hele kroppen, Fingre, bryst, forskellige steder på ryggen osv.

Nogen der har nogle gode ideér til hvordan jeg slipper af med det?

Link to comment
Share on other sites

Træner du meget og eller hårdt?

Spiser du meget stivelse og sukker?

Har du ændret på dine mad eller træningsrutiner for nyligt?

Ved godt at det er lidt uhøfligt at besvare et spørgsmål med spørgsmål! Men jeg tror blot at du endten har trænet for meget mere end du er tilvænnet eller evt har lidt tendenser til mineral mangel.

Link to comment
Share on other sites

Træner du meget og eller hårdt?

Spiser du meget stivelse og sukker?

Har du ændret på dine mad eller træningsrutiner for nyligt?

Ved godt at det er lidt uhøfligt at besvare et spørgsmål med spørgsmål! Men jeg tror blot at du endten har trænet for meget mere end du er tilvænnet eller evt har lidt tendenser til mineral mangel.

Træner ikke mere end jeg plejer, det har stået på i meget lang tid. Det er ikke hver dag, jeg har det.

Ved ikke lige hvilke madvarer dig indeholder stivelse? Men sukker, tjaa, det er op og ned.

Har skruet op for mit løb, og det er det eneste.

Tager forskellige kosttilskud til dagligt, så ved ikke om det burde være det. Men har ikke vildt meget styr på min mad, så det kan være det er der den ligger?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share