Musik til styrketræning, cykle mm. ? (UDSTYR)


OliverG
 Share

Recommended Posts

Hej, jeg ny her på forummet først og fremmest :)

Jeg står og kunne egentlig godt tænke mig noget udstyr, så jeg kan høre musik, når jeg træner.

Det skal helst være praktisk.. altså en afspiller af en form, har kigget lidt på ipod shuffle, umiddelbart et godt forslag.

Det egentlig heller ikke det største problem, men når vi kommer til høretelefoner, er jeg ret lost.

Jeg har købt nogle så kaldte "sports høretelefoner" man kunne sætte fast på sine øre, men man kunne ikke høre en skid pg.a. vind, når man cykler f.eks.

Så har jeg kigget lidt på de "nye" In-Ear, f.eks: http://store.apple.com/dk/product/MA850G/A?fnode=MTY1NDA0Ng&mco=MTA4NTA2NzA.

Det ligner umiddelbart et meget godt forslag, da de virker ligesom ørepropper, og samtidig lyd selvfølgelig, hvilket skulle resultere i jeg kan høre musik mens jeg cykler.

Men har i nogle erfaringer eller andre forslag, i vil være så venlige at dele med mig ? :)

Tusind tak på forhånd, hvis i gider bruge tid på det.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Bruger mit mest til trænings-center, dog mest til spinning/roning/ellipse træner.....

Men syntes at http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=472264 (Sennheiser PMX 80 Sport II) er rigtig gode høretelefoner - har set de er på tilbud i bilka i denne uge, (vist til en 170-190kr) og nej, arbejder ikke i Bilka!

Kan godt li' den fordi den sidder fast og kan tåle lidt sved

Selv har jeg dem og så en Ipod nano som bare ligger i min lomme når jeg træner.

Men tror jeg ville være ligeså glad for en anden MP3 afspiller.... nu var det bare engang den jeg har liggende i skuffen!!!

Edited by Gordo
Link to comment
Share on other sites

Jeg har den forrige model iPod Shuffle med klips. Og selve iPoden er jeg ganske tilfreds med, den holder strøm længe og kan monteres mange praktiske steder pga sin klips. Ærmet, halsen, bukselinningen etc.

De originale øretelefoner har jeg dog skiftet ud da de mildest talt er ret ringe i lyden. Jeg har købt nogle creative (jeg husker ikke modellen, men det er in-ear typen og de kostede små 400kr) men pointen er at jeg ikke kan få dem til at sidde ordentligt fast i øret - jeg har prøvet alle tre størrelsesvarianter som medfølger, men uden succes. Jeg ved ikke om andre har oplevet samme problemer med in-ear typen.

Dog vil jeg give ret i at de isolerer godt for støj og andet uønsket lyd.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share