NU


Tante Trunte
 Share

Recommended Posts

NU skal det være. Alle muligheder er der....

Køn: Q

Alder: 33

Højde: 176 (passet siger 180)

Vægt: 105,4 hos min læge igår

BMI: FED

Fortid: Kort sagt nedlagt og sengeliggende i 10 år pga. sygdom (Har dog haft ok perioder, så det er groft sagt). Dog har en masse prøver af både blod og hjerte sagt at jeg er sund... Så nu skal der bare indhentes de manglende år og SKAL finde bare én mavemuskel... Har i mine teenage år dyrket både svømning og gymnastik på konkurrenceplan, så jeg VED min krop kan og jeg VED jeg har en intelligent krop... Etellerandet sted gemt bag fedtet..

Nutid: Er tilknyttet kommunens tilbud for os, som er for syge til at arbejde men stadig har muligheder for at komme tilbage. Der er fede træningsmuligheder og har også yoga på programmet 2 gange ugentligt. Jeg skulle dog lige komme mig over en stor operation i august, der ikke helt gik efter hensigten.

Fremtid: Skal få kroppen i form....

Mål:

  1. Minus 8 kg inden 4/2 (væddemål og lærerne HAR hørt om det, så blev i den grad presset idag)
  2. BMI på 25 inden 1/6 2010
  3. Kunne klare 30 min på crosstraineren inden 1/3 (holdt 10 min idag på LAVT blus)
  4. Der kommer nok ret mange flere mål med tiden, men da jeg oz skal holde op med at ryge på mandag.... Så nøjes jeg lige med dem her...

Var vist lige det... for nu

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share