kiropraktor i kbh anno 2010?


Jaks
 Share

Recommended Posts

Hej.

Jeg har læst flere tidligere tråde om anbefalinger af kiropraktorer i kbh, men flere af de anbefalede har åbentbart skiftet klinik siden. Derfor denne nye tråd.

Flere her på mol har anbefalet en "Anne" fra klinikken på axeltorv, hun er der dog ikke mere. Jeg har dog også læst andet godt om denne klinik - er der nogle som har været der de seneste år og evt. kan anbefale stedet / en specifik kiropraktor? Andre forslag modtages selvfølgelig gerne.

Problemet kort fortalt:

Jeg har en del ømhed i ryggen, og har et svaj i ryggen / hele overkroppen mod venstre. Jeg kan desuden mærke en skævhed i ryggen omkring muskulaturen ved rygsøjlen. Denne muskulatur er klart mest udviklet i venstre side. Jeg kan forestille mig at mit bækken / andet er blevet "skubbet" ud af normal position, eller måske skyldes skævheden og problemerne en mulig forskel på benlængde.

På forhånd tak.

Jaks

Edited by Jaks
Link to comment
Share on other sites

Annette Jørgensen - klinikken på Gl. Torv - Tlf. 3314 1718

Hun er ikke oprettet med CV inde på denne kniniks hjemmeside, i modsætning til de fleste andre. Og jeg finder ingen google resultater om hende.

Hvad var dit problem med ryggen og hvorfor lige hende?

Og forresten tak for dit svar.

Link to comment
Share on other sites

Hun er ikke oprettet med CV inde på denne kniniks hjemmeside, i modsætning til de fleste andre. Og jeg finder ingen google resultater om hende.

Hvad var dit problem med ryggen og hvorfor lige hende?

Og forresten tak for dit svar.

Jeg havde oprindeligt problem med knæet (springerknæ) som hun fiksede, men kan afsløre at hun har haft fingrende i Hoosier, christianspoer, ptpoul, Big Mike, Armada, Tunen, MarianneB og undertegnede blot for at nævne nogle få herindefra. Kiropraktorerne på klinikken på gl. torv er alle dygtige og det er smag og behag om man foretrækker den ene eller den anden. Jeg foretrækker Annette. Men giv dem et ring, og hør hvad de vil foreslå med netop dit problem.

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde oprindeligt problem med knæet (springerknæ) som hun fiksede, men kan afsløre at hun har haft fingrende i Hoosier, christianspoer, ptpoul, Big Mike, Armada, Tunen, MarianneB og undertegnede blot for at nævne nogle få herindefra. Kiropraktorerne på klinikken på gl. torv er alle dygtige og det er smag og behag om man foretrækker den ene eller den anden. Jeg foretrækker Annette. Men giv dem et ring, og hør hvad de vil foreslå med netop dit problem.

Det vil jeg gøre.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har i adskilligere tråde anbefalet Anne fra Klinikken Gl. Torv (ikke Axeltorv, i fald det var mine indlæg, du bl.a. tænkte på). Hun er dog på barselsorlov i øjeblikket. Jeg kan ligesom Quantanamo anbefale andre, derinde fra. Annette har jeg kun hørt godt om (dog ikke selv været hos), har også prøvet Jan, og går i øjeblikket hos Nicklas (Annes barselsvikar) - ham er jeg også rigtig glad for. Han er svensker, uddannet i England, og har ligesom Annette været til World Games i Kaohsiung (Taipei) sidste sommer for at arbejde med atleter.

(Jeg har i øvrigt haft problemer med det meste af kroppen, men primært døjet med mit bækken, som det dog går rigtig godt med nu.)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share