Vurdering af "træningsprogram"


Jesper Kjær
 Share

Recommended Posts

Nu er jeg helt ny herinde så aner ikke om jeg skriver det rigtige sted? :smile:

Men jeg har brug for "hjælp"

Ser i, siden oktober har jeg vendt meget af mit liv om når det kommer til kost og motion, jeg er begyndt til fitness (3-4 gange om ugen) og jeg spiser sundt og det er dejligt med alle de muskler :-D

Som en stor motivation har min kæreste altid spurgt nysgerrigt hvordan det går og fremskridt osv og vi snakkede om det at have en sixpack.

Jeg begyndte med det samme at undersøge og jeg faldt over en video fra Youtube (ja det lyder lidt underligt, men den var blevet anbefalet)

Jeg begyndte straks at træne og nu har jeg kørt i halvanden uge og jeg kan se en forskel, men jeg kan mærke en STOR forskel (jeg kan mærke rigtig mange muskler når jeg rører ved maven) og maven er blevet meget fladere.

Men jeg blev lidt bekymret da en/nogen pludselig skrev negative kommentarer om denne video, om hvor uprofessionelt det er osv osv og jeg "frygtede" jeg var helt galt på den?

Så nu spørger jeg så om lidt "hjælp", synes I at det her træningsprogram er godt eller dårligt hvis jeg vil have sixpack? (LINK i bunden)

I må også meget gerne komme med erfaringer eller andre ting jeg bør vide eller måske andre øvelser?

Jeg er nybegynder, men jeg giver ikke op, så I kan bare komme med det :-)

LINKET: http://www.youtube.com/watch?v=ojz87V7PZhE

PS: Hvis det skulle være nogen nytte er jeg 1.82, vejer 63 kilo og fedtprocent på 9%

På forhånd mange tak for hjælpen :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share