For meget Kreatin


Scorpi
 Share

Recommended Posts

Jeg har købt sådan noget kreatin her: http://shopbasic.dk/mall/shop_varer.asp?ac...&vare_id=190938 Jeg fandt så den her guide: http://www.getbig.dk/vis_artikel.asp?id=196 For at finde ud af hvordan jeg kunne bruge det bedst muligt. Jeg kunne så se at der stod i artiklen at man skulle bruge sin egen fedtprocent. Jeg fik den så målt den til 5 %, men det er ligesom at jeg ikke rigtig selv tror på det, så ville der ske noget ved at jeg tog så meget kreatin som en der haved en fedtprocent på 10% skulle? Det ville vel virke lige så godt hvis ikke bedre ik? Og så er det også meget nemmere for så skal jeg ikke til at regne ud hvor meget jeg skal have. Altså kort sagt kan der ske noget ved at jeg bare tager så meget som de har skrevet i artiklen hele vejen igennem. For så er det jo meget nemmer for mig.

Link to comment
Share on other sites

Der er et problem med kreatin som der er mange der opdager når de begynder at tage det. Der findes ikke noget rigtig måde at tage det på, hvis man skal begrunde hvorfor man tager det på en bestemt måde. Jeg mener at huske at have læst et par studier der viser modstridende resultater, og derfor vil jeg mene at du ikke skal bekymre dig om det, for der er ikke nogen der kan fortælle dig om det du gør er rigtigt eller forkert.

Jeg gør det på den måde som jeg synes er nemmest og den måde jeg synes virker bedst for mig, men det er på ingen måde videnskabligt baseret. Jeg kører loading med ca. 20g i en uge efterfulgt at ca. 10g i 2 uger. Herefter kører jeg ca 5g. Indtag det over hele dagen og meget gerne lige efter din træning. Nemt og lige til..... :)

Link to comment
Share on other sites

Oki har været ved at læse den guide igennem og synes den er lidt besværlig så har lige lavet en lidt nemmere udgave af den:

OPSTARTS FASE i 10 dag

5 g Kreatin i æble juice klokken 7:30

5 g Kreatin i æble juice klokken 9:30

5 g Kreatin i æble juice klokken 15:00

5 g Kreatin i æble juice klokken Lige efter træning ca 21:00

Vedligeholdelses fasen

5 g Kreatin i æble juice klokken 9:30

5 g Kreatin i æble juice lige efter træning omkring klokken 21:00

Ser det ikke fint nok ud det her?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share