Told


Nore
 Share

Recommended Posts

Hvis du mener konfiskeret når du siger taget, så er der ikke noget at være bekymret for med HMB. Det betyder dog ikke at din pakke ikke bliver åbnet og du måske skal betale told.

Et råd spar pengene. HMB duer ikke til noget alligevel. Hvis du absolut vil have det, så få eksportøren til at sende det som gave, så skal du ikke betale told (regningen sendes i et seperat brev).

Link to comment
Share on other sites

Crawdaddy citat:Hvis du mener konfiskeret når du siger taget, så er der ikke noget at være bekymret for med HMB. Det betyder dog ikke at din pakke ikke bliver åbnet og du måske skal betale told.

Et råd spar pengene. HMB duer ikke til noget alligevel. Hvis du absolut vil have det, så få eksportøren til at sende det som gave, så skal du ikke betale told (regningen sendes i et seperat brev).

HMB er ulovligt og indføre da det er en isoleret aminosyre!!

Hvis du prøver at få tilsendt produkter fra USA kan du så godt være 100% sikker på at de finder det. Efter den 11 sep. har de fået nyt scanningsudstyr og der slipper stort set ikke noget igennem. Og som sagt HMB vil også blive sendt retur promte og med bøde tilfølge for dig (mellem 2000 - 5000 kr. - snakker af erfaring)!

Og HMB virker såmænd udmærket - jeg har i hvertilfælde gode resultater med det, jeg tog det så sammen med creatin og synes at de to produkter "spiller" godt sammen!! :)

Link to comment
Share on other sites

DSB> Seriøst??? Hvorfor skulle det være ulovligt at indføre aminosyrer? Når man kan indføre dem som BCAAS eller som Aminotabs, hvorfor skulle det så være ulovligt at indføre dem som isoleret aminosyre.

De kan da næppe betegnes som lægemidler og de er da slet ikke blandt de ulovlige ting dopinglisten??

Link to comment
Share on other sites

Crawdaddy--> Da jeg fik konfiskeret mine sidst fra tolden kontaktede jeg efterfølgende Fødevareregionen i det område jeg nu bor i. Og der fik jeg det svar; at alle isoleret aminosyrer (+ selvfølgelig en masse andet - men nu snakker vi lige amino'er) er ulovlige at indføre/sælge herhjemme. Og den der med "til 3 mdr's forbrug" holder ikke da doseringmængderne er ej 100% fastlagte. Peptidbundne aminosyrer (aminotabs) er ok men ikke de enkeltstående B) BCAA (valin, isoleucin og leucin) er ligeledes en tri-peptid og burde være ok men er ikke helt sikker :confused2:

Edited by DSB Harry
Link to comment
Share on other sites

Du skal ikke købe det fra USA, vil jeg råde dig til...

De snupper alt i tolden (tror jeg) og jeg har selv prøvet at købe noget protein-pulver fra USA gennem bodybuilding.com.

De er sgu flinke nok og alt det der, men det tog mig 5-6 uger før jeg fik mit proteinpulver (havde næsten opgivet) og der bliver lagt afgift på måske ca. 10% tror jeg + 25% moms af hele det beløb oveni + fragt!

Jeg købte noget designer protein og endte med at betale ca. kr.350,- ialt pr. bøtte ved køb af 4 bøtter (900g) inkl. fragt, men når Alun Biggart på www.maxim.dk kan sælge det på tilbud til kr.300,- og med levering indenfor 2-3 dage (er min erfaring - de er skide-flinke og seriøse) kan det efter min mening overhovedet ikke betale sig at købe noget fra USA.

Mvh.

Martin J. :pullup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share