Har brug for hjælp til at cutte


Martin-Thegreat
 Share

Recommended Posts

Hejsa. Jeg har været igang med at bulke op, og er nu færdig med mit program. Da jeg startede var jeg på 74 kg og er nu på 78,5 kg. ( skal lige siges jeg er 178 )

Så har bygget de muskler jeg gerne vil have markeret. Så er nu det store spørgsmål, hvordan jeg får cuttet fedtet fra så jeg får et lean muskel look. Jeg har tænkt på en " Diet " hvor jeg spiser 6 gange om dagen. Så som

: Morgen mad - haveregrynd med vand

: formiddag - kogte grønsager med tun

: middag - salat med æggehvider

: eftermiddag - gønsager med tun

: aftensmad - grillet kylling ( med salt ) og en salat

: inden jeg går i seng : et æble eller anden form for frugt

Også går jeg igang med at tage pushups, situps og andre former for styrker træning. og der er hver anden dag

og de dage der er imellem tager jeg ud og løber.

Håber i kan hjælpe med lidt guide lines til hvordan jeg skal bære mig ad til at få det fedt væk.

På forhånd Tak !

Edited by Martin-Thegreat
Link to comment
Share on other sites

Hejsa. Jeg har været igang med at bulke op, og er nu færdig med mit program. Da jeg startede var jeg på 74 kg og er nu på 78,5 kg. ( skal lige siges jeg er 178 )

Så har bygget de muskler jeg gerne vil have markeret. Så er nu det store spørgsmål, hvordan jeg får cuttet fedtet fra så jeg får et lean muskel look. Jeg har tænkt på en " Diet " hvor jeg spiser 6 gange om dagen. Så som

: Morgen mad - haveregrynd med vand

: formiddag - kogte grønsager med tun

: middag - salat med æggehvider

: eftermiddag - gønsager med tun

: aftensmad - grillet kylling ( med salt ) og en salat

: inden jeg går i seng : et æble eller anden form for frugt

Også går jeg igang med at tage pushups, situps og andre former for styrker træning. og der er hver anden dag

og de dage der er imellem tager jeg ud og løber.

Håber i kan hjælpe med lidt guide lines til hvordan jeg skal bære mig ad til at få det fedt væk.

På forhånd Tak !

Protein om morgen og om arften.

Evt. brug diat planner til at sørger for at sørger for at du får ca. 30% af dine daglige Kcal igennem Protein. Dette gør at du bliver meget mere mæt (derved indtager færre kcal).

Samt at Protein (i fast form, ikke pulver). Er meget mere termisk, dvs. du forbrænder op til 25%! af proteins Kcal ved fordøjelsen.

Evt. Tag et kig på en af de 2 bøger neden under XD

Kilde: Tom venuto - burn the fat, feet the muscles / the fat burning guide.

Evt også læs ting fra: Vince Delmonte

Begge 2 fantastiske trænings folk, der bruger KISS princippet

Keep it simpel stupid XD (fatter tingene best når de er for dummies ;) )

Link to comment
Share on other sites

Selvom du cutter har din krop altså stadig brug for kulhydrater. De kulhydrater du får fra havregrynene om morgenen vil ikke være nok til at få dig igennem hele dagen, og slet ikke når du samtidig styrke- og konditionstræner. Det vil bare ende med at du ikke kan yde noget, når din krop ikke har noget at tage af.

Du behøver ikke at vælte dig i kulhydrater, men 200-300 kalorier fra kulhydrater ved hovedmåltiderne er ikke noget der slår dig ihjel!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share