Sergentens Log


Mhebbe
 Share

Recommended Posts

Så blev det min tur til at oprette en log. Formålet er primært at få skrevet mine træningspas ned, samt at få noget feedback undevejs.

Mine Stats:

M

23 år

192 cm

90 kg

Arbejder som sergent i Hæren, har været igang derinde i 2 år. Derfor er er formålet med træningen selvfølgelig også meget "minded" ift. at mit arbejde. Jeg skal starte på Hærens Officerskole til Okt., så målet er selvfølgelig også at være super fit til det.

Dyrker Krav Maga 2-3 gange om ugen, det er dog mest "teknisk træning" og knap så fysisk hårdt.

Har styrketrænet on/off i ca. 2 år, har dog for alvor taget fat her de sidste 8 mdr., hvor jeg har oplevet god fremgang fremgang.

Tidligere har jeg løbet rigtig meget, men her fra 2 måneder siden var jeg så heldig at redde mig en rigtig solid skade i benet, så cardioen er så lidt på vågeblus indtil vidre. Dog bliver det et af de helt store fokusområdet lige så snart benet er klart igen.

Edited by Mhebbe
Link to comment
Share on other sites

Velkommen til :smile:.

Hvor gør du TJ?

Jeg er i slagelse lige pt., nærmere bestemt II/2 ;)

Lige kommet hjem efter aftenens 1½ times Krav Maga træning. Stille og roligt træningspas med klar fokus på det tekniske aspekt. Dog fik man lige pulsen op et par gange - forhåbentlig kunne jeg så få brændt nogle af lørdagens alt for mange øl på Hong Kong (Ja jeg ved det godt) af.

Mit ben føles stadig en anelse "træt" i læggen efter sådan en gang mild træning, håber sgu snart det begynder at blive bedre.

Edited by Mhebbe
Link to comment
Share on other sites

Dagen idag stod på styrketræning efter den tekniske træning igår.

Chin ups

3 x 8 @ BW + 12 kg

Plejer at køre den som 5 x 5 med samme vægt, men prøvede det andet idag for afvekslingens skyld. Måtte dog lige have lidt støtte på de sidste reps i sidste sæt.

Squat

10 @ 65 kg

8 @ 70 kg

6 @ 75 kg