Total rebuild


ATP
 Share

Recommended Posts

Hej E-friends og bros!

Jeg har i min brandert hermed besluttet, at jeg skal i gang med træningen, og der skal være en målsætning.

Målet er ikke at nå min absolutte topform, men bare at ramme mit 2006 niveau.

jeg jar været i bedre form end jeg var i 2006, hvilket der også gerne skulle ligge billeder af i "billeder af dagsformen-tråden" fra 2008-2009, men har ikke lyst eller engagement til at nå det niveau igen. Jobbet og privatlivet fylder for meget i dag til jeg kan nå dertil.

Men udgangspunktet er, at jeg ikke har trænet i et år, men nu skal jeg i gang igen. Målet er at ramme nedenstående form inden for et år fra dags dato. den sørgelige form jeg bærer rundt på p.t. vil jeg med skam bringe engang i februar.

Lå vidst på 87 kg. med en fedt% på omkring 14 % på daværende tidspunkt.

stats er i dag 87 kg. med en fedt% på 20-28%.

Det skal der laves om på trods nyt krævende arbejde!

BBOOM!1!!

post-10732-126430399313_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

BOOM! 11 reps. @ 100 kg. i BP på første træning! :devil:

Det lykkedes mig kun fordi jeg skulle imBROnere en flot bodybuildingsmand med overlegne pecs.

------------

Har tømmermænd i dag, og jeg er ikke i nærheden af et træningscenter, så det blev blot til en 20 minutters luntetur i kulden.

Resten af ugen er jeg faktisk heller ikke i nærheden af et træningscenter, så lægger ud med at fokusere på at få den aerobe form op.

Link to comment
Share on other sites

I går var jeg OFF med semi-tømmerdrenge, så intet at logge.

Jeg har besluttet mig for at tage det stille og roligt med træningen indtil jeg kommer hjem igen på mandag. Lægger blødt ud med en regel om, at jeg bare skal lavet et eller andet fysisk aktivt en time om dagen.

Dagens "træning":

Sted: Stege Hundeskov

Tid: kl. 15

Varighed: 60 min.

Aktivitet: 30 min. løb og 30 min. gang med hunden.

Navn: Dogcrap doggystyle dogwalking

Sted: Ulfshale

Tid: 21:30

Varighed: 30 min.

Aktivitet: 15 nøgen brystsvømning med benhjælp og 15 min uden benhjælp. Gav faktisk et lille pump på de vigtigste muskler: pecs, traps, triceps og delts.

Navn: Mixed alcohol workout

PWO-nutrition er i højsædet under denne træning. Prøvede at ramme noget i denne retning.

standardDrink.jpg

Post Workout nutrition: 10 ml Normandin XO derefter 100 ml. random rødvin og 500 ml. Harboe Dunkel sammen med 250 mg. nachos med ost, hummus og dip.

Dagens irritationsmoment: Efter svømningen tog jeg et snebad, hvorefter planen var at løbe ind i saunaen - som jeg havde regnet med var forvarmet på daværende tidspunkt - og nyde lidt cognac. Jeg havde dog ikke fået tændt korrekt for den, så der var iskoldt. :dry:

Edited by ATP
Link to comment
Share on other sites

Det var ikke sjovt. Min pik er stadig lige så tilbagetrukken som en skræmt skildpadde pga. den manglende genopvarmning... :dry:

Dangens træning

Sted: Ulfshale

Tid: 11:00

Varighed: 40 min.

Aktivitet: løb med hunden

Navn: Run the dog.

EDIT:

Skal jo op på en times træning om dagen i denne uge, så tog lige 25 min løb mere.

Fuck det er mørkt på landet. Kombineret med lidt natteblindhed og spejlglatte stier bliver en løbetur faktisk lidt spændende. :smile:

Edited by ATP
Link to comment
Share on other sites

(B)B-day BB træning

Hjemvendt for en uges sommerhustur, kørte jeg i anledningen af min fødselsdagen lille let omgang genstarts træning i The Gym. Tager det stille og roligt her i starten. Skal lige finde niveauet, før jeg kan fyre den af! ...eller hvad?

Tid: 45 min

Pecs

Bænk:

20*25

60*12

90*10

90*8

90*7

Dips - dybe, langsomme og kontrollerede:

15*BW (88 kg)

15*BW

Siddende cable flyes - laangsom ensentrisk, EKSPLOSIV koncentrisk.

35*12

40*12

Lats

Freemotion lat pulldown:

60*25

Wide grip chins:

8*BW

8*BW

5*BW (Weak)

Freemotion narrow grip rows:

65*15 Alt for let

75*12

75*12

Tiden begyder at løbe ud, så går til skulder.

Delts

Siddende DB overhead press

12*15

21*15

21*6 Tja. Weak.

Laterals

9*12

9*12.

Dommeren fløjtede, og jeg måtte løbe af banen.

Dagens prol-moment:

At min amstaff-tæve satte en polsk gangstarappers 40 kg Royal Amstaff på plads, fordi prøvede at humpe hende. Hoooorh, hvad! :laugh:

Bare sætningen polsk gangstarappers amstaff sprænger prol-o-meteret.

Hunden ses kort i denne video, 0:52:

Edited by ATP
Link to comment
Share on other sites

Takker bros!

Og hvor var det lige du mødte ham rapperen?! :laugh:

På en nedlagt ketchup-fabrik grund, hvor jeg ofte lufter hunden. Beauvais-grunden på Aldersrogade.

Og ja, det gør jo situationen endnu mere prol. :smile:

Ingen træning i dag fordi jeg var et fjols, og ikke kunne stå tidligt nok op.

Desuden havde jeg ømme pounde-muskler(baller, abs og hoftebøjer), og det stemmer ikke så godt overens med at den stod på ben og mave-dag.

Tager revanche i morgen.

EDIT: Den polske rapper sagde i øvrigt, at han tænede bodybuilding i Fitnessworld. Jeg fortalte ham, at det ikke er muligt, og henviste ham til The Gym.

Edited by ATP
Link to comment
Share on other sites

På en nedlagt ketchup-fabrik grund, hvor jeg ofte lufter hunden. Beauvais-grunden på Rovsingsgade.

Du bliver nødt til at forklare lidt mere. Hvorfor er han i DK og hvorfor faldt du i snak med ham osv.? Det er spændende! :bigsmile:

Desuden havde jeg ømme pounde-muskler(balder, abs og hoftebøjer), og det stemmer ikke så godt overens med at den stod på ben og mave-dag.

:laugh:

Link to comment
Share on other sites

Du bliver nødt til at forklare lidt mere. Hvorfor er han i DK og hvorfor faldt du i snak med ham osv.? Det er spændende! :bigsmile:

Okay... Synes nu ikke helt selv, det er så spændende. Jeg har snakket med ham et par gage før, imens hundene har leget sammen, ligesom man altid gør med ejeren til den hund, som leger med ens egen hund. Sådan er det åbenbart.

Min havde lige leget med 4 andre mindre hunde, og da de var smuttet kom han med det glade monster.

Vi snakkede lidt om hunde, men da han med tysk østeuropæisk accent sagde "we can mæke lotz of moneyz on these dogz", blev jeg nødt til at spørge, hvad han lavede til hverdag. (Heldigvis fandt jeg ud af, at han blot talte om avl).

Han har boet i DK de sidste 5 år med sin danske kæreste+søn, så han kan fokusere på musikken bedre, og fordi det er lettere at få store amerikanske, franske og engelse producere til at komme til DK end PL.

Se, det var ikke så spændende alligevel. :smile:

------------------------------------

Træning!

Det blev til en kort løbetur på max 20 min her til morgen, og efter kl. 18:30 står den på forsømte ben og abs!

Link to comment
Share on other sites

Så er fucking-loggin' time!

Fik trænet lidt ben forleden, som ikke blev noteret i bogen. Var også for sørgeligt til at logge.

Træning - Work capacety failior

I dag lod jeg den fornuft der var bag sidste omgangs overkropstræning ligge på hylden. I dag skulle den ikke tages stille og roligt... Den skulle fyres af! Så tog chancen og pressede igennem, og glemte alt om, at jeg lige er startet op igen.

Pecs

Bænk

20*30

60*14

100*3 - Laaaangsoom...

100*12½ og ½ forced - BOOOM!1!! er ordet! Har forbedret ming med næsten 2 reps på 2 træninger. Instant pump på pecs.

100*6 - her kom jeg i tanke om ordet work capacety, og at jeg ikke besidder det på nuværende tidspunkt.

90*6 - Pecs var rystede, chokerede og skræmte.

DB incline press

28,5*10

28,5*6 - ghey

Dips

BW*15 (87,9 kg)

BW*14

Lats

Freemotion lat pull m. twist

70*15

Chin ups

BW*8

BW*7

BW*5 Fuck, jeg følte mig svag, da en gut lige havde lavet 60 kipping chins på 1 min (m. straps) forinden. Gik ud og drak lidt imponade i omklædningen, imens jeg tænkte på at jeg var en puny girly man.

Freemotion lat pulldown med twist

90*13 (må være lbs.)

120*10

120*10

Freemotion rows (på hamstring maskine)

75*10

75*12

Delts

DB overhead press

11*15

21*10

21*7

Freemotion overhead press

45*15

60*15

70*7

Lat raises

8*12

10*15

10*13

BO lat raises

7*15

8*10

Udemærket træning! Har det fantastisk nu!

Edited by ATP
Link to comment
Share on other sites

Pecs

Bænk

20*30

60*14

100*3 - Laaaangsoom...

100*12½ og ½ forced - BOOOM!1!! er ordet! Har forbedret ming med næsten 2 reps på 2 træninger. Instant pump på pecs.

100*6 - her kom jeg i tanke om ordet work capacety, og at jeg ikke besidder det på nuværende tidspunkt.

90*6 - Pecs var rystede, chokerede og skræmte.

Vildt at du kan presse så meget - og også vildt at din WC er så dårlig - ikke så underligt naturligvis. Men det kommer jo hurtigt. Booming pecs coming up.

Link to comment
Share on other sites

Vildt at du kan presse så meget - og også vildt at din WC er så dårlig - ikke så underligt naturligvis. Men det kommer jo hurtigt. Booming pecs coming up.

Ja, det er ret vildt med WC. Tror faktisk det er bedst, hvis jeg sætter f.eks. bænken ned til 90 kg og gå efter 10 reps så mange sæt som muligt.

Kan også godt mærke, at min skulder ikke er så glad for det jeg gjorde i går - men intet kritisk.

Link to comment
Share on other sites

Pecs

Bænk

20*30

60*14

100*3 - Laaaangsoom...

100*12½ og ½ forced - BOOOM!1!! er ordet! Har forbedret ming med næsten 2 reps på 2 træninger. Instant pump på pecs.

100*6 - her kom jeg i tanke om ordet work capacety, og at jeg ikke besidder det på nuværende tidspunkt.

90*6 - Pecs var rystede, chokerede og skræmte.

DB incline press

28,5*10

28,5*6 - ghey

Fin omgang pec-attack!

Chin ups

BW*8

BW*7

BW*5 Fuck, jeg følte mig svag, da en gut lige havde lavet 60 kipping chins på 1 min (m. straps) forinden. Gik ud og drak lidt imponade i omklædningen, imens jeg tænkte på at jeg var en puny girly man.

Det kan næsten kun have været Henrik (aka Brormand) eller hans broder Mikael (MikaelLS her inde fra aka Smeden). Det er sygt hvordan de kan reppe derud af!

Link to comment
Share on other sites

Pinligt at jeg må helt til side 4 for at finde min log. Bare ikke godt nok. :nonono:

Motivationen har dog ikke manglet, men tiden har ikke været til det. Er p.t. på kursus/uddannelse fra 9-18 + 1 times transport hver vej, og så er der også en hund, der skal luftes og diverse gøremål samt hjemmearbejde.

Men i dag havde jeg fri kl. 16 og ingen andre gøremål, så jeg fløj direkte ned i The Gymzors omkring 18-ish!

I søvnunderskud, et hovede der var overloaded med diverse forsikringsvilkår og ingen mad siden frokost samt en manglende stemning i gym'et fortalte mig, at det skulle være en rolig træning.

Essensen var nøgen i omklædningsrummet, hvilket gjort mig lidt mere glad og energisk. Dog dalede humøret en smule, da han ikke havde fyret den af med træning grundet nakken, og Karl Æs nakke var også off pga. fail på maxforsøg i squat.

Jeg skulle egentligt ahave trænet ben og mave, men den røde plamage på Karl Æg's nakke skræmte mig, og besluttede mig for disko-tæning i stedet.

Jeg kastede mig over træningen:

Opvarmning: lidt crosstraier, diverse armsving og stræk.

Bryst

Bænk

20*30

60*15

100*10

100*8

100*5 Der var til flere, men turde ikke uden spotter. Jeg har stadig ikke rigtigt fundet niveauet endnu.

DB incline pres

23,5*8

31*10

31*10

Cable flyers stående ("Most muscular style")

17,5*13

20*15

Dips

BW*20

Ryg

Freemotion lat pull

60*18

120*15

160*10

160*10

120*10

T-bar rpw, narrow grip

20*15

40*12

40*12

Romboideus øvelse, som jeg ikke ved, hvad hedder.

BW*10 Øvelsen var lame. Jeg skiftede.

Anden Rpmboideus øvelse. Træk fra cable m. tyrenosser.

30*18

Skuldre

Kettelbell one armed swing (gætter jeg på, at den hedder)

8*15 pr. arm.

Military

20*15

40*10

40*8

Lat. raises

9*12

9*12

9*12

Bend over lat. raises

5*15

5*15

Done! Egentligt en fornuftig nok træning med en behagelig intensitet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share