Svømning -


hermanns
 Share

Recommended Posts

3. marts 2010

God og meget hård træning idag..

400 ind

4*50 catch up crawl

4*100 medley start 2.00

5*200 crawl start 3.15

50-100-150-200 crawl med HP og PB. p. 15 sek.

100 løst

3*400 crawl start 6.30

tiderne lå således.

1. ca. 5.50 min

2. ca. 6.10 min

3. ca, 6.00 min

200 ud

Total 4000 m

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Jeg har desværre ikke være så god til at komme herind og loge min træning. Men trænet har jeg da gjort. Desværre har jeg døjet med min skulder, som er ved at være i bedring.

Det sidste par mdr. har jeg ligget på 12-15 km om ugen, men pga. af skulderen har jeg den eneste 3 uger ikke trænet mere end 6-8 km om ugen.

Fremadrette vil jeg nøjes med at træne svøm 2-3 gange om ugen, og begynde at cykle og løbe de andre dage.

Tilgengæld var jeg forleden ude på min første løbetur i evigheder 2,5 km til Bellahøj svøm, hvor jeg svømmede 1 km og løb 2,5 km hjem igen..

Jeg er i så dårlig løbeform.. det er helt utroligt. men meget overrasket over at jeg kunne løbe(lidt gå) de 5 km. :)

igår var jeg nede og bestille min første racercykel... Jeg er meget spændt på at komme i gang med at cykle. og kan slet ikke vente med at den bliver bygget færdig. Den skulle meget gerne være klar næste uge.. I guder det ikke er nemt at købe cykel.. det er jo en jungel uden lige.

Er der nogen der kender nogle gode ruter ud af KBH.?

Nu begynder det mere at blive en TRI log end en svømme log. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share