Slidmærker under armene


N Gadegaard
 Share

Recommended Posts

Når jeg løber langt på løbebånd (jeg har en singlet på), får jeg meget kraftige slidemærker under armene, hvor der er friktion mellem huden.

Det gør utrolig ondt bagefter, og er meget generende. Er der nogen som har prøvet det samme, og evt. har et godt råd?

Jeg har prøvet at smøre vaseline på før, men synes ikke rigtig det har nogen effekt.

Link to comment
Share on other sites

jeg har haft det samme problem under roning.

en t-shirt med dårlige syninger er tit synder ... ( forstod ikke lige hvad det var for en beklædningsgenstand du nævnte ).

Men ellers har jeg barberet hårene væk under armene .. og smører så rigeligt med zinksalve på når det ellers er begyndt at genere ...

Det kommer dog stadig tid til anden ... mest hvis man ikke lige er i træning.

Link to comment
Share on other sites

Når jeg løber langt på løbebånd (jeg har en singlet på), får jeg meget kraftige slidemærker under armene, hvor der er friktion mellem huden.

Det gør utrolig ondt bagefter, og er meget generende. Er der nogen som har prøvet det samme, og evt. har et godt råd?

Jeg har prøvet at smøre vaseline på før, men synes ikke rigtig det har nogen effekt.

Hej,

Jeg får af og til det samme problem under løb og aerobic. Jeg ved heller ikke hvorfor, da jeg næsten altid træner i det samme tøj, men ikke altid får slidmærker.

Prøv evt. med et vandfast plaster på området og held og lykke!

Eva

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share