Løs hud (hvordan får jeg det strammet op?)


RBJ
 Share

Recommended Posts

Hej.

Jeg er en fyr på 18 år som har tabt mig rimelig meget og nu er problemet så at jeg har fået noget løst hud nede ved maven. Jeg er gået fra ca. 100kg til 85kg og jeg synes det er ret så pinligt at gå og se på hver gang.

Så her er mit spørgsmål.

Er det muligt at kunne træne dette væk ved hjælp af øvelser og evt. maskiner?

Hvis man kan, så vil jeg meget gerne høre nogle gode øvelser til denne slags for det har naget mig i godt og vel 6 måneder.

På forhånd, mange tak.

( bruger denne "hele kroppen - 5 øvelsers guide" herinde fra og cykler 1 time om dagen.)

Link to comment
Share on other sites

Hej.

Jeg er en fyr på 18 år som har tabt mig rimelig meget og nu er problemet så at jeg har fået noget løst hud nede ved maven. Jeg er gået fra ca. 100kg til 85kg og jeg synes det er ret så pinligt at gå og se på hver gang.

Så her er mit spørgsmål.

Er det muligt at kunne træne dette væk ved hjælp af øvelser og evt. maskiner?

Hvis man kan, så vil jeg meget gerne høre nogle gode øvelser til denne slags for det har naget mig i godt og vel 6 måneder.

På forhånd, mange tak.

( bruger denne "hele kroppen - 5 øvelsers guide" herinde fra og cykler 1 time om dagen.)

Hej.

Det er måske ikke så meget et svar, men en lille hjælp. Da jeg var 16 tabte jeg mig gra 125kg til 80kg. Da jeg var 17 begyndte jeg at at styrke træne, og har så igennem to år taget 10kg på. Jeg havde enormt meget løst hud, og kender udemærket dit problem, man syntes selv at det ser enormt træls ud. Jeg er nu 20, og har ikke trænet styrke træning siden august, men jeg har derimod løbet og løbet og alt muligt cardio siden, og træner nu serie 1 fodbold 3 gange om ugen, så jeg har aldrig været i så god form.

Min pointe er så, at det er først nu at jeg så småt er begyndt at få sixpac, for den har været "gemt" af det løse hud. Jeg kender derfor desværre ingen anden formel udover tid, og masser af motion.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share