udregning af kost.


Fralle
 Share

Recommended Posts

Efter alt julemaden, har jeg lagt mn kost om. Men jeg mangler et computer program der kan udregne div. indholde i føde. ALtså protein mængde, kylhydrats mængde, fedt mængde osv. Er der nogle som lige ved hvor sådanne et kan downloads/købes? :confused2:

Jeg har allerede prøvet programmet fra getbig, hvilke jeg synes er temlig dårligt. Dette program kører i excel. :(

Link to comment
Share on other sites

Det har jeg også tidligere efterspurgt...

Prøv at søge på tidligere svar og læs de indlæg...

Jeg kan heller ikke lide excel-dokumentet fra getbig og har downloadet noget der hedder crosstrainer, men har kun brugt det 1 enkelt gang fordi det står på engelsk og det er ikke altid lige let at vide hvad rugbrød, skinke (pålæg), tunsalat osv. osv. hedder på engelsk...

Håber du kan bruge svaret.

Mvh

Martin J.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også overvejet at lave et program i access... der må man da kunne lave et rimelig fedt program...(men har ikke tid til det på grund af eksamen lige nu.... tror det kræver en del ressourcer af mig at sætte mig ind i access igen <_< (læs: Jeg kan ikke huske en skid om hvordan man gør :w00t: )

JS anbefaler PROTRACK fra DAKOTAFIT i en artikel på getbig.... Det er også på engelsk hvilket jeg heller ikke så meget for.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share