Angående træning efter operation.


Guest slettet25042014
 Share

Recommended Posts

Hejsa.

Jeg skal snart have foretaget en operation for forhudsforsnævring.

Jeg ror 6 gange om ugen med et træningspas på to timer hver dag.

Jeg beder om nogle seriøse svar der måske kan hjælpe mig med at finde ud af hvor lang tid jeg skal vente, eller overhovedet ikke vente eller slet ikke træne efter indgrebet.

Har brug for lidt hjælp da min hverdag bygger på min træning.

Mvh. Switzer

Hvad med at spørge der hvor du skal have foretaget operationen?

Link to comment
Share on other sites

En ven fik det ordnet for noget tid siden. Tror der gik lidt over en uge før han kunne træne igen. Er rimeligt sikker på det var under 2 uger, i hvert fald. Du skal nok regne med der går lidt længere tid før du kan knalde end før du kan træne.

Til dem, der kender mig IRL: Det var rent faktisk en ven og ikke mig selv, der fik det ordnet! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa.

Jeg skal snart have foretaget en operation for forhudsforsnævring.

Jeg ror 6 gange om ugen med et træningspas på to timer hver dag.

Jeg beder om nogle seriøse svar der måske kan hjælpe mig med at finde ud af hvor lang tid jeg skal vente, eller overhovedet ikke vente eller slet ikke træne efter indgrebet.

Har brug for lidt hjælp da min hverdag bygger på min træning.

Mvh. Switzer

Du skal ikk regne med en større pause. Jeg blev opereret da jeg var noget yngre, og hva husker, så gik der ikk lang tid før jeg var ude og spille fodbold igen. Jeg vil tro at max en uge, så burde du ro igen! :wink:

En ven fik det ordnet for noget tid siden. Tror der gik lidt over en uge før han kunne træne igen. Er rimeligt sikker på det var under 2 uger, i hvert fald. Du skal nok regne med der går lidt længere tid før du kan knalde end før du kan træne.

Til dem, der kender mig IRL: Det var rent faktisk en ven og ikke mig selv, der fik det ordnet! :laugh:

Det siger de sq alle sammen :cool:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share