HJÆLP SØGES!


zenvi
 Share

Recommended Posts

Hej alle. Jeg er ret ny her inde, og blev anbefalet at gå til jer.

Jeg har lige fået en rolle i en ny film.

inden filmen skal indspilles skal jeg har anskaffet mig en sixpack, er derfor blevet anbefalet at bruge et af den slags bælter der stimulerer ens mavemuskler, for at det visuelle resultat kan komme hurtigere.

vil derfor spørge om i kan anbefale nogle bestemte mærker/produkter inde for den slags udstyr.

( Skal siges at jeg er trænet/slank )

håber at i kan hjælpe mig.

hilsen Skuespilleren.

Link to comment
Share on other sites

Hej alle. Jeg er ret ny her inde, og blev anbefalet at gå til jer.

Jeg har lige fået en rolle i en ny film.

inden filmen skal indspilles skal jeg har anskaffet mig en sixpack, er derfor blevet anbefalet at bruge et af den slags bælter der stimulerer ens mavemuskler, for at det visuelle resultat kan komme hurtigere.

vil derfor spørge om i kan anbefale nogle bestemte mærker/produkter inde for den slags udstyr.

( Skal siges at jeg er trænet/slank )

håber at i kan hjælpe mig.

hilsen Skuespilleren.

Jeg tror desværre ikke der vej en nem vej til sixpack, du bliver nød til at træne mavemusklerne og få din fedtprocent længere ned hvis den ikke i forvejen er lav?

Link to comment
Share on other sites

Lad os håbe du ikke er en tyksak ;)

Hvis du er nogenlunde alm af bygning kan det sagtens lade sig gøre, men det er hårdt arbejde! Og nej - du finder ingen strømbælter eller lignende, der kan gøre arbejdet for dig.

HVad er din højde/vægt/alder? Træningserfaring?

Højde: 188

Vægt: 77kg

Alder: 18

har trænet de sidste to år, dog med korte pauser. men har ikke trænet med hensigt på stor udvikling, mere for at holde formen.

Link to comment
Share on other sites

Højde: 188

Vægt: 77kg

Alder: 18

har trænet de sidste to år, dog med korte pauser. men har ikke trænet med hensigt på stor udvikling, mere for at holde formen.

Hvad er det du har trænet? Hvis det er styrketræning, du har to års træningserfaring med, burde du med din vægt og højde, være ret tæt på sixpack. Ellers har du enten haft et skidt træningsprogram eller også har du snakket i stedet for at træne!

Edited by KåreS
Link to comment
Share on other sites

Højde: 188

Vægt: 77kg

Alder: 18

har trænet de sidste to år, dog med korte pauser. men har ikke trænet med hensigt på stor udvikling, mere for at holde formen.

Udfør disse 2 tests og post dine resultater:

1:

Lig på ryggen med benene strakt op i luften [90 graders vinkel] og armene slapt ud til siden[90 grader igen]. Derfra sænker du langsomt benene(stadig strakte) hele vejen ned til gulvet. Koncentrer dig om konstant holde lænderyggen presset mod jorden.

Hvor langt ned kan du få dine ben, inden ryggen løfter sig? (dine armen må ikke hjælpe og der må end ikke kunne skubbes en lab papir ind under din lænd)

2:

Hvor længe kan du holde planken? (http://blogs1.marthastewart.com/photos/uncategorized/2008/01/22/mary_plank.jpg)

Link to comment
Share on other sites

Udfør disse 2 tests og post dine resultater:

1:

Lig på ryggen med benene strakt op i luften [90 graders vinkel] og armene slapt ud til siden[90 grader igen]. Derfra sænker du langsomt benene(stadig strakte) hele vejen ned til gulvet. Koncentrer dig om konstant holde lænderyggen presset mod jorden.

Hvor langt ned kan du få dine ben, inden ryggen løfter sig? (dine armen må ikke hjælpe og der må end ikke kunne skubbes en lab papir ind under din lænd)

2:

Hvor længe kan du holde planken? (http://blogs1.marthastewart.com/photos/uncategorized/2008/01/22/mary_plank.jpg)

Vil mene at der er ligegyldigt. Siger noget om mavens styrke - ikke noget om, hvad der skal til for at få definerede mavebøffer.

Trådstarter>>

Kom i gang med maveøvelser. Crunches (15'ere + 50'ere), baby dragon flags, roll outs (5'ere). (3x5 af de hårde + 3 x 15 af de lette + 50) - gør det hver anden dag. Og hvis du har spæk på maven supplerer du med løb og skærer ned på dine kalorier. Det er ikke rocket science og burde sagtens kunne lade sig gøre.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share