Montering af egen sadel på spinningcykel


RuneN
 Share

Recommended Posts

Jeg er ved at være godt træt af den standard-sadel, der sidder på spinningcyklerne i SATS og vil derfor gerne kunne bruge min Arione i stedet. Jeg talte med en af spinninginstruktørerne i mit center forleden, der selv har monteret en dims på sin egen sadel, så hun kan skrue den fast på sadelpinden. Men hun kan ikke huske, hvor hun har fået fingrene i den i sin tid.

Nogen der ved hvor man kan købe sådan en dims henne? Kan ikke umiddelbart finde den nogen steder.

Link to comment
Share on other sites

Fandt de dele jeg skal bruge (sadel-adapter samt -fitting) på bodybike.dk.

Man kan ikke umiddelbart bestille som privat og de vil ved bestilling levere delene til nærmeste forhandler, der er i Kbh. Har mailet dem, hvorefter de forwardede til forhandleren med CC til mig. Så jeg venter på at høre, om jeg allernådigst kan få lov at betale for delene og hvordan de i så fald skal ankomme til Hovedlandet..

Link to comment
Share on other sites

Fandt de dele jeg skal bruge (sadel-adapter samt -fitting) på bodybike.dk.

Den saddle fitting der er på bodybike.dk, er meget normal og en hver cykelbutik burde have en til under 50kr.

Adapteren bliver nok et problem, at skaffe i en cykelbutik.

Link to comment
Share on other sites

Den saddle fitting der er på bodybike.dk, er meget normal og en hver cykelbutik burde have en til under 50kr.

Adapteren bliver nok et problem, at skaffe i en cykelbutik.

Præcis. Det lykkedes dog - efter mange forgæves henvendelser hist og her - at skaffe den hjem. Heino Cykler i Brøndby sendte en af slagsen til mig, som nu er monteret på min sadel og venter på jomfrurejsen. Hvis andre skulle mangle sådan en, vil jeg foreslå at høre dem først.. der var hurtig og venlig service.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share