Gode råd til noget opkvikkende om eftermiddagen


MarChr
 Share

Recommended Posts

Hej med jer

Jeg har - som mange andre tror jeg - et problem sidst på eftermiddagen, hvor jeg bliver sulten og træt og bare trænger til noget opkvikkende. Det skal jo helst være noget der passer ind i en sund kost, men sommetider har man altså bare lyst til hvidt brød med tandsmør og fuldfed ost:)

Hvad gør I andre sidst på eftermiddagen eller på andre tider, hvor I bare trænger til noget andet end gulerødder? Gode råd efterlyses!

/Marianne

Link to comment
Share on other sites

Hej med jer

Jeg har - som mange andre tror jeg - et problem sidst på eftermiddagen, hvor jeg bliver sulten og træt og bare trænger til noget opkvikkende. Det skal jo helst være noget der passer ind i en sund kost, men sommetider har man altså bare lyst til hvidt brød med tandsmør og fuldfed ost:)

Hvad gør I andre sidst på eftermiddagen eller på andre tider, hvor I bare trænger til noget andet end gulerødder? Gode råd efterlyses!

/Marianne

sover en time

Link to comment
Share on other sites

Eftermiddagssløvhed forebygges bedre ved at kigge på det foregående halve til hele døgn, fremfor at spekulere i hurtige fix. Har man sovet nok, har man spist nok morgenmad/frokost/mellemmåltider, har man spist det rigtige til morgenmad/frokost/mellemmåltider, har man bevæget sig nok, osv.?

Hvis man ikke gider at være så seriøs, og er det virkeligt stimulanser, man er ude efter, er jeg enig med TLunau... Alternativt en portion havregryn med mælk, en kop stærk kaffe og en gåtur.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share