Proteinpulver - hvad for en slags?


Jakse
 Share

Recommended Posts

Jeg skal begynde at styrketræne/bodybuilde og jeg ved ikke rigtigt hvilken type proteinpulver det er godt.

Noget af det jeg har set er 80, whey 95, whey weigh gainer, kasein proteinpulver og nogle andre.

HVad er forskellen på dem, og hvilket tror I vil være godt mig.

Edited by Jakse
Link to comment
Share on other sites

Det er en god idé at få styr på kosten, inden man evt. begynder at indtage protpulver. Pulver er og bliver nemlig kun et TILSKUD til en god og varieret kost. Sandsynligvis behøver du slet ikke pulver.

Prøv at starte med at læse den protein FAQ, som findes her på MOL. Det er ikke, fordi jeg ikke gider hjælpe dig, men det er bedst, hvis du starter med at sætte dig lidt ind i de grundlæggende ting.

Link to comment
Share on other sites

Det er en god idé at få styr på kosten, inden man evt. begynder at indtage protpulver. Pulver er og bliver nemlig kun et TILSKUD til en god og varieret kost. Sandsynligvis behøver du slet ikke pulver.

Prøv at starte med at læse den protein FAQ, som findes her på MOL. Det er ikke, fordi jeg ikke gider hjælpe dig, men det er bedst, hvis du starter med at sætte dig lidt ind i de grundlæggende ting.

Jeg har kigget på FAQ'en. Det er forskellen på produkterne jeg gerne vil have noget at vide om.

Edited by Jakse
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share