Ankel yderside foran knoglen som stikker ud :)


haz
 Share

Recommended Posts

Hej M-O.

Håber nogen kan hjælpe mig. Jeg har en skade på ydersiden af foden, ved den knogle der stikker ud.

Jeg spiller fodbold og kan sagtens løbe, men så hæver foden pludselig i det lille område foran knoglen og jeg kan ikke sparke til bolden og humper der ud af :)

Dagene efter er det lidt ømt men det går væk igen og jeg kan sagtens løbe og lignende, det er dog lidt ømt.

Kan se fra forummet at skaden har været oppe før, men kunne ikke finde noget svar.

Er der nogen der ved noget eller har prøvet lignende.

pft.

FRA 2008 M-O

Posted 9. April 2008 - 13:14 PM

Hejsa alle sammen!

Tænkte der var nogle kloge hoveder herinde, som muligvis kunne hjælpe mig. Jeg er ikke så ferm til det her med skader i fødderne og sagen er den, at da jeg var ude at løbetræni i går fik jeg pludselig fandens ondt i min højre ankel. Det gør ondt når jeg går, når jeg trykker på ydersiden af anklen, dog kun i en lille område omkring den udstikkende knogle - kan ikke huske hvad den hedder.

Hvis jeg hamrer foden ned i gulvet på flad fod mærker jeg intet til det, de samme hvis jeg bare står og stepper lige så stille på gulvet. Men så snart jeg går eller løber så kommer smerten, eller hvis jeg vrider foden.

Håber på at det muligvis kan være en blodspræning, den er svagt blå i området omkring den berømte udstikkende knogle, men jeg aner intet om det. Den er næsten ikke hævet, kun lige der hvor den er lidt blå. Det lyder ikke som en overbelastning, vel? Håber ikke det er det

På forhånd tak for svar.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share