Whey gainer fra bodylab.dk


Henrik22
 Share

Recommended Posts

Har valgt efter et stykke tid nu at købe et kosttilskud som som overskriften lyder er bodylabs whey gainer.

nu hvor jeg har købt produktet har jeg fået en lille kop til hvori der er afmålt

(0,25 dl) (0,50 dl) (0,75 dl) og (1 dl). Mit spørgsmål er så hvad der svarer til 100 gram ?

Link to comment
Share on other sites

NB

Det er ikke tilladt at henvise til forhandlere af kosttilskud eller omtale specifikke kosttilskud ved produktnavn.

Har du prøvet at smide det på en køkkenvægt feks??

Undskyld vidste jeg ikke. det var bare så i vidste hvad det var for en.. nej har jeg ikke.. men hvorfor sender de sådan en lille kop når der alligevel ikke står hvor mange gram der i men kun deciliter?? det kan jeg jo ikk brug til noget

Link to comment
Share on other sites

Undskyld vidste jeg ikke. det var bare så i vidste hvad det var for en.. nej har jeg ikke.. men hvorfor sender de sådan en lille kop når der alligevel ikke står hvor mange gram der i men kun deciliter?? det kan jeg jo ikk brug til noget

Nå vi så snakker om sådan noget skal du jo også tage højde for om det tæt pakket eller om det er meget løst det du tager op.

Grunden til koppen er at folk almindeligvis bruger x antal scoops til en bestemt mængde væske og er glade nok for det og ikke gider bruge tid ved vægten for at afmåle helt specifikt

Link to comment
Share on other sites

Nå vi så snakker om sådan noget skal du jo også tage højde for om det tæt pakket eller om det er meget løst det du tager op.

Grunden til koppen er at folk almindeligvis bruger x antal scoops til en bestemt mængde væske og er glade nok for det og ikke gider bruge tid ved vægten for at afmåle helt specifikt

okay men kunne alligevel været rart at vide hvor mange gram man har indtaget sådan ca. så man ikke inndtager alt for lidt eller for meget.

Link to comment
Share on other sites

No offence, men find dog din køkkenvægt frem. Det burde da ikke være særlig svært. Nogle scoops er på 20g andre helt op til 45g. Derudover kommer som scar er inde på hvor tæt pakket det er.

Scoops findes i mange størrelser og hvis du også skal bruge kreatin så er et scoop ofte omkring de 3-5g...

Hvis du ikke har en vægt så køb en, for hvis du interesserer dig for hvor mange g der er i de kyllingefiletter du skal til at stege ect.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share