Kritik af program


Skumhest
 Share

Recommended Posts

Jeg kunne godt tænke mig hvis nogen af jer eksperter kom med noget kritik af mit "program"..

Det er ikke noget program som sådan.

Jeg ved ikke hvad de forskellige øvelser hedder, men jeg er begyndt at bruge flere frie vægte i stedet for maskiner, da det jo lyder som om det er bedst og det kan jeg da også mærke...

Nå men det ser altså sådan ud.. Eller det kunne se sådan ud. Det kommer an på hvilke dage jeg har tid

Mandag - Bryst/skulder/mave/triceps

Tirsdag - Ryg/ben/biceps

Onsdag - Bryst/skulder/mave/triceps

Torsdag - Ingen træning

Fredag - Bryst/skulder/mave/triceps

Lørdag - Ryg/ben/biceps

Søndag - Ingen træning

Egentlig meget simpelt.. I forhold til mange af de andre programmer jeg har set her. Som sagt ved jeg ikke lige hvad de forskellige øvelser hedder, men det er også mere sammensætningen af de forskellige muskelgrupper og om det er for meget eller for lidt. Jeg kan sige at jeg altid træner til jeg er helt færdig og ikke kan mere...

Det er ikke fordi jeg er utilfreds med min træning, men hvis der var noget jeg kunne gøre bedre ville jeg da selvfølgelig gøre det..

Og hvis et svar kræver at jeg kender navnene på øvelserne, så må jeg jo lige finde ud af det.. :)

Link to comment
Share on other sites

Helt elementære kommentarer:

Du splitter på en måde din træning op på forsk. muskelgrupper på forsk. dage. Det almindelige råd er: Træn hele kroppen (bryst, ryg/ben, skulder, biceps, triceps, mave/lænd) ca. 3 gange om ugen (som udgangspunkt). Og hold en dags pause imellem de dage, hvor du træner. :)

Meget afhænger dog af, præcis hvilke øvelser, du laver.

Træn ikke til total udmattelse. Du kan komme til skade med vægtene, hvis du pludseligt mister kontrollen, og det er ikke nødvendigt for dig at køre helt til grænsen hver gang.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share